Här sitter jag.. klockan 05:07 enligt windowsklockan.. och enligt väckarklockan.. och köksklockan..
Jag kan inte sova. Klockan 03.30 låg jag vaken och tänkte... nä va fan.. jag får väl göra nåt istället.
Så nu har jag varit ute och joggat ett par, tre kilometer i den härliga vinterkylan. Jag kom precis upp ur ett ångande varmt bad och myser snart med en kopp te och en smörgås framför en bok. :D
Klockan 08.00 börjar jag jobba och det är ju ingen mening i att sova nu så.. :l
Nån mer än jag som har sömnproblem eller kanske bara grubblar på nätterna?
*röstar för att införa en nattinatt-klubb på wF, i caféet* ;)
------------------
"-Man kan faktiskt supa nykter." -Mange P
Hehe. :) Har haft ganska exakt som du.. Fast, jag gick och la mig runt 22, somnade en timme efter. Vaknade runt 3 och låg och stirrade ut i mörkret, läste och lyssnade på Bob Marley tills 5. :e
Klev nyss upp, och äter en massa frukost, eftersom skolan börjar 8. :e
Lite vingling är jag, men annars inte särskilt trött eller så.
------------------
Vad har det med min tama orangutang att göra?
Jag sket i att lägga mig överhuvudtaget. Det är bara onödigt att ligga och ha ångest.
Nu slipper jag försova mig och mina arbetskamrater blir enormt förvånade när jag kommer i tid till vårt morgonmöte i morgon. Det är bara positivt att skita i att sova :e
När jag pluggade körde jag ofta sådana här "all-night" prylar, sket i att sova helt enkelt. Nu gäller det att ha ett konstant flöde av kaffe fram till eftermiddagen. Antagligen kommer jag börja lagga rätt rejält vid 15-snåret om jag känner mig själv rätt....
Kaffe, koffeintabletter och drivor med snus. Det gör susen :).
------------------ Peer's Law
The solution to a problem changes the problem.
Tja, inatt stängde jag av teven vid 4-tiden och somnade väl nån halvtimme senare. Tvingade mig upp klockan halv 8 och har varit igång sedan dess... men nu börjar jag bli lite dåsig. :)
------------------ "Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
Jag är såndär som sover nån timme här och där, men det är inte så bra för man tappar totalt bort sig när det gäller tid och allt. Vaknade imorse vid 06:00 och var bombsäker på att klockan var runt 16:00. :OO
------------------ /Mvh Tengblad
"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"
Natten är egentligen den tid då jag tycker det är skönast att vara uppe, ja inte sova iallafall. Det bästa vore att sova ett par timmar på natten, och sen ta en liten lur på eftermiddagen när man börjar bli trött... :D
------------------ "Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
281 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.2f471f9e