Varför blir man så barnslig nä det är snö! När jag gick i 4an så ville vi va så vuxna och kastade aldrig snöboll eller nått!
Men nu i 8an har jag snöbollskrig varje lång rast! fast det är inte så kul att bli môllad men nu när det är den första snön så är det faktiskt inte så hemskt ändå!
Tyvärr så är det bara några cm snö här men det kommer säkert mer snart! *hoppas hoppas*
ja måste köpa en pulka också! :)
Fin födelsedag hade jag iaf igår! första gågen på flera år som jag haft en födelsedag med snö! :)
När det är så snålt med snö på backen kommer det gärna med lite grus när man kramar snön...
Det river gott när man blir mulad. :)
/r Småländska är inget språk, det är en dialekt. Been there...
------------------
with love - arwid
jo visst blir det lite grus med i snön! men på skolan har vi en kulle där man ska va när man har snöbollskrig och där är det inte så mycket grus!
fast vem bryr sej om vart man ska va?!? mellan skolan och matsalen ska man va!!! och kasta snöboll på små oskyldiga barn! :e
någon mer än jag som blir väldigt barnslig på vintern???
Jag och min kompisar som är mellan 17-22 åker pulka varje år. Det blir bara roliga för varje kanske blir man tyngre och då går det ju fortare. :D
snö = barnligtkul
------------------
/Dahlgren
"Det finns saker som man måste vara fackman för att inte förstå"
jo man blir barnsligare med åren!
jag var jättealvarlig när jag var liten så jag tar igen det nu som 14åring! :) men det kommer att finnas kvar när jag är äldra också!
*kastar snöbollar på alla i forumet*
------------------
Arvika - Världens metropol
269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e