LOL! :e
Snyggt gjort! Inte undra på att det krävdes många omtagningar,
det kan ju inte vara helt lätt att få hjulen att rulla uppför utan vidare drivkraft.. :OO
19 svar · 1 278 visningar · startad av Vide
Det tog ganska lång tid för Honda att göra denna reklamfilmen, rättare sagt 606 försök. ;)
Jag skulle vilja jobba som tekniker på ett sådant projekt om man säger så.
Se filmen:
http://www.netrogenic.com/honda/Honda_120secCog_Mill_Wide.mov
Nu vill jag se någon på wF göra ett alldeles eget domino och filmar det... :D
LOL! :e
Snyggt gjort! Inte undra på att det krävdes många omtagningar,
det kan ju inte vara helt lätt att få hjulen att rulla uppför utan vidare drivkraft.. :OO
Palle skrev:
Om du läser infon i den andra länken så förklarar dom hur dom gjort... Reagerade själv på det. Dom använder vikter i själva däcken. ;)
Vide skrev:
Palle skrev:
Om du läser infon i den andra länken så förklarar dom hur dom gjort... Reagerade själv på det. Dom använder vikter i själva däcken. ;)
hehe, ok. :i
Orkade ärligt talat inte läsa allt.. :r ;)
Kaxig film. Reklam av den sorten kan man ju till och med stå ut med. :)
Den var snygg! :) Kul idé! :e
Asgrymt!
Mycket bra gjort!!!
Hehe, fy fan va kaxig reklam! :e
Wee!
Snacka om jobb! (Inte för att det var värt 606 försök för 2 minuter men men)
Nej ni, nu har jag kikat på den där ett par gånger till... och den är faktist väldigt, väldigt läcker. :)
Vilket jobb!
Men så jävla bra det blev! Suveränt! :e
Grymt cool reklam, en av de få som är meningsfulla och roliga att titta på. Instämmer med Vide att där skulle man ha varit med i utvecklingsteamet. Coolt! :D
Förbannat fräsch!
Bire har tillgång till bildelar, jag tycker vi kan förvänta oss något liknande snarast!
Kan inte titta på filmen trots att jag har quicktime. Vad behöver jag för codec?
Tuff film måste jag säga.
Addeladde: funkade bra här med quicktime player version 6
OK, jag hade qt 4.12
Tufft må jag säga!
Kan lätt göra någonting liknande och filma det för er. Synd bara att jag lånat ut min digitalkamera ;)
>sorhh. Hämta den vill gärna se ett liknade resultat!!!
Filmen var helt OK. Man måste nog köra den flera gånger för att se alla detaljer.
En J...la massa batterier dom har i dom nya bilarna!