PPMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg
Engine^Medlem sedan dec. 20003 887 inläggMitt skrivbord är som vanligt belamrat med massa konstigheter... det finns ingen röd tråd i det. Nu börjar även kaffekopparna hopa sig... ;)
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg
P skrev:
så gamla inlägg!
Visserligen ;)
Nåja, mitt skrivbord innehåller bara 5-6st totalt ointressanta ikoner med den här bakgrundsbilden. Oerhört läcker bild som #L# har gjort!
oHLLeMedlem sedan nov. 2002302 inläggHaha Mr.N. schysst bakgrundsbild.
Jag ser aldrig mitt skrivbord jag. Har jämt ett tiotal fönster öppna, för tillfället 13 fönster :e
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggNågon som vet vad det är för hamburgare? ;)
##L#Medlem sedan juli 20021 363 inlägg Nån MAX-skit antar jag ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
Peeer skrev:
Nåja, mitt skrivbord innehåller bara 5-6st totalt ointressanta ikoner med den här bakgrundsbilden.
Den har jag numera också som bakgrundsbild. Tyvärr var den i alldeles för låg upplösning, så jag var tvungen att lägga en tjock svart ram runt den. Förbaskat snygg är den!
mvh,
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggHemmaburken har Win2K:s standardblå färg. Jobbdatorn däremot är lite mer upphottad.
hopparnMedlem sedan nov. 20011 551 inläggmitt underlägg
ganska enkelt, för att inte säga lite tråkigt... men mina tränare skulle nog bli glada =)
Mitt skrivbord
woosterMedlem sedan mars 20012 635 inläggjag har bild på Gollum. sen är hela skrivbordet fyllt av ikoner o grejer ;)
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggRe: mitt underlägg
hopparn skrev:
ganska enkelt, för att inte säga lite tråkigt...
Vad är då mitt skrivbord :q
Gein vad är det för Foo Fighters dokument du har på skrivbordet?