Jag är ytterst tveksam till att det går. Det du skulle kunna hitta på är att göra flashfilmens bakgrund transparent och därigenom åstadkomma ett liknande resultat.
Jo, jag vet hur wmode funkar, men mitt problem är att få en bild att ligga ovanpå flashfilmen, med wmode får flashen genomskinlig bakgrund och precis som du säger funkar det bara i vissa läsare, endast IE vad jag vet.
Som jag nämnde ovan, jag laddar in alla banners dynamsikt via XML objektet.
Hmm, jo, det var faktist precis såhär jag menade från början. Jag provade exakt samma grej som du du gjort, men den ville inte, problemet kanske var att jag hade min <div> innan Flash'en och inte efter som du gjort.
I det här fallet behöver jag ju inte längre ha ngn div ovanför flashen, löste det med en textfil, dynamiskt inladdade bilder samt XML objektet i Flash för att få till min Bannerrotation.
Men det kan vara bra att ha i framtiden ngn gång, tack !
Enligt mina egna erfarenheter att åstakomma en likadan sak så går det dessvärre inte ha ha något i ett lager ovanför en Flashfilm, den lägger sig alltid över.
Enligt mina egna erfarenheter att åstakomma en likadan sak så går det dessvärre inte ha ha något i ett lager ovanför en Flashfilm, den lägger sig alltid över.
Provade du min länk ovan?
Nej, var rätt länge sedan jag försökte.
Det kan säkert gå, men knappast i alla webbläsare, dessvärre (fast skulle ni komma på ett sätt så skulle jag vara jäkligt imponerad ).