webForumDet fria alternativet

Kan någon hjälpa mig paging???

ASP

15 svar · 521 visningar · startad av Megaman

Medlem sedan jan. 2004118 inlägg
Frågan#1

Tjenare Experter där ute i cyber rymden....

Jag undrar om det är någon som kan hjälpa mig att sätta in ett paging på en liten sökmotor som jag har hittat på nätet om det är någon som tjänner sig manad så kan väl den personen skicka mig ett mail så skickar jag sökmotorn till den personen i fråga.

Det gäller på 2 st utav asp filerna..

Anledningen till att jag inte har gjort det själv är att jag är nybörjare på ASP och har försökt men inte lyckats med just paging scripterna som finna på hjälp sidorna får fel medelande hela tiden...

MVH Megaman...

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Hejsan!

Välkommen till webforum! :)

Ditt önskemål har varit uppe i forumet tidigare! min rekomendation är att söka via sökfunktionen! så kommer du garanerat hitta svar! om du fastnar eller om det krånglar så kan vi hjälpa dig! :)

Med Vänliga Hälsningar

Problemet är att jag har försökt men får alltid något fel på ett eller annat sätt hur jag än vänder och vrider på det har provat allt men som sagt var jag är inte haj på ASP ...

Så därför detta medelande i detta forum

Medlem sedan maj 20031 173 inlägg

det finns ett färdigskrivet script: http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=76181&forumid=148

testa det, och om du fortfarande får felmedelanden så kan du komma hit och berätta vilka du får, finns inte så mycket annat vi kan göra. men som sagt, berätta vilka felmedleanden du får så hjälper vi till!

Saqken är den att jag är inte allt för haj på på ASP.

Har provat lite olika paging men inte lyckats att få till det får en massa olika fel hela tiden så det var därför jag vände mig hit för att se om det fans en vänlig själ som kanske hade lite tid över och som kanske kunde hjälpa mig med detta problem...