Då det råder en viss tidsbrist ber jag Er vara så kvicka Ni kan. Inom två veckor bör jag skicka in beställningen till leverantören. Då ska även alla betalningar kommit in.
Falskbeställningar undanbedes!
En kopia på beställningen skickas till SirPeter här på wF. Han övervakar alltihopa så ingen, varken Ni eller jag, myglar.
Tröjfärgen som kommer användas är khaki. Det är så nära wF-färgen man kan komma med standardfärger. :)
För Er vetskap ska bli större slänger jag ut en PDF så Ni ser hur trycken kommer bli.
Den översta är brösttrycket (cirka 10 cm) och den understa är ryggtrycket (cirka 20 cm).
Attans... tjejtröjan blev ju rosa/hudfärgad. :(
Jag måste nog ta mig en rejäl funderare på det här...
Skulle det bli bättre såhär istället? Jag skulle tro att bilderna är tagna i olika ljusförhållanden, därav färgskillnaden. I verkligheten har de båda tröjorna samma färg.
Skulle det bli bättre såhär istället? Jag skulle tro att bilderna är tagna i olika ljusförhållanden, därav färgskillnaden. I verkligheten har de båda tröjorna samma färg.
Oj, ja! :D Tack!
...fast nu fungerar inte beställningsformuläret. *gruff* (Om Brantis råkat fått 10 x 1 beställningar av mig så är det fortfarande bara en tröja det gäller.)
Nej, de strömmar inte in.
Just nu är 25 tröjor beställda. Jag vill ha in några fler så inte priset blir för högt. De fasta kostnaderna slås ju ut på samtliga tröjor.
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2