Swebase har en gång funnits här. DCS har jag också sett en gång i tiden.
Finns det fler ägare till "kända" webbhotell än Decibel för Whoxhosting och Aleborg för Aleborg?
16 svar · 1 149 visningar · startad av hagklint
Finns det fler ägare till "kända" webbhotell än Decibel för Whoxhosting och Aleborg för Aleborg?
Swebase har en gång funnits här. DCS har jag också sett en gång i tiden.
Representanter för Digikom, LOOPIA & FS Data finns det med..
99kronor .com´s ägare finns väl också i forumet.
Netland finns här också :)
Bire skrev:
Representanter för ... FS Data finns det med.
Vem?
Jag vet att det finns en medlem här som har jobbat på nämnda webbhotell, men han utgav sig inte för att vara en representant för detsamma.
Har någon anställd på FS uttalat sig någon gång här, gällande deras Internettjänster? Det hade varit väldigt intressant att läsa.
Jag har starkt för mig att någon från FS-data försökte förklara varför de inte tillhandahöll backup efter deras diskcrash för nått år sen...
Jag tvivlar.
På den tiden hade jag väldigt bra kontakt med vissa anställda på FS och jag minns specifikt hur de tackade mig (fast indirekt Gislaved.net) när jag (han) hade dementerat & förklarat ett problem.
Trådenmed mitt första inlägg på wF
De berättade då för mig att de inte vill lägga sig i debatterna.
Men jag ska söka bland gamla inlägg och se om jag hittar något intressant.
Tja, jag är inte säker nu alltså...
Vi från Hemsida.Net finns representerade. Vi läser ofta vad som skrivs här.
Från och med idag finns även WK webbhotell officiellt representerade:) Har dock personligen tidigare varit aktiv med namnet MartinD.
Jag och webbis finns ju här. :)
Vi har fixat med F-skattesedel osv men inga servrar(ska beställas nya inom en kort framtid) eller färdig sida(fattas några enstaka funktioner), men vi kommer nog att komma upp snart(visserligen har jag sagt så sen i våras men va fan ;) ). :)
Scorpion Datas webbhotell finns också representerat i form av mig. Webbhotelldelen har funnits sedan slutet av 2002.
Decibel skrev:
99kronor .com´s ägare finns väl också i forumet.
Tyvärr är jag ingen ägare av webhotellet. Men jag finns här som representant.
Jag är här också :) inget känt webhotell dock, pga vi knappt lanserat.
Webbkonsulterna I Jämtland AB
Finns också här för er service!
Tror väl jag ska anmäla spacedump, han har shellkonto.nu där jag e kund.