Man ser bara ett inlägg i forumrummet Script - J2EE, är det kanske inte dags att ta bort det rummet?
Det enda inlägg som finns där kanske skulle flyttas någon annanstans.
Förslagsvis tycker jag att vi skapar ett forumrum som heter "Script från wFs medlemmar", och i det rummet så samsas PHP, Javascript, DHTML, Perl, Shell samt J2EE.
ASP-rummet där kan man nog låta vara, det rummet har lite större betydelse än andra rum, eller? Kanske samma sak med PHP-forumet också.
NEJ, det tycker jag inte då det är enormt mycket mer lättöverskådligt som det är nu. Om jag vill ha ett javascript til något så vill jag inte gå in och rota runt bland en massa PHP och Perl...
NEJ, det tycker jag inte då det är enormt mycket mer lättöverskådligt som det är nu. Om jag vill ha ett javascript til något så vill jag inte gå in och rota runt bland en massa PHP och Perl...
Nä, okej - det var nog en dum idé. Men fortfarande - J2EE-forumet är ju praktiskt taget tomt, vad ska man göra med det?
Kan kanske komma igång senare? Dumt att stänga igen ett forum som är rellativt nystartat på wF....när fler lär sig tekniken kommer det förhoppnigsvis upp några svript där.
Nä, okej - det var nog en dum idé. Men fortfarande - J2EE-forumet är ju praktiskt taget tomt, vad ska man göra med det?
Inget :OO Det forumet har ju inte funnits alltförlänge och det produceras inte så många J2EE script heller, men som sagt det blir enormt mycket lättare överskådligt och dessutom kanske det börjar dyka upp lite fler script inom en framtid ;)
Stör du dig på att det forumet finns? Jag menar det tar inte precis längre tid att ladda eller så :)
Scripten skickas inte till någon, man skapar en tråd och bifogar filen där.
(tror det iaf, annars ska en moderator godkänna scripten har jag för mig). :)
Förstår ni inte att det aldrig kommer att bli någon förändring på wF? Allt är bra som det är!
Tveklöst. Den primära uppgiften är ju löst - det går att posta frågor, det går att svara på frågor.
All egenutveckling försvårar möjligheten till att uppgradera, så jag förstår att kjell inte har något emot att man håller ner utvecklingen.
546 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e