Det är inte säkert att felet ligger på rad fyra i det dokumentet. När det gäller javascript-fel så är det ofta rad 4 i t.ex. en inlänkad javascript-fil.
Hej Sanny!
Jag hade tidigare problem, med länken tipsa en vän och då hamnade den utanför ramen, men fick göra en ändring i scriptfilen och då såg allt bra ut hos mig i IE, NS och FF. Så jag trodde det var frid och fröjd. lol. Jag får kika på det igen, men att inte banner funkar, var nytt.
Laddade ner din sida nu för att testa och det ser ut som felet uppkommer i samband med att besökar informationen räknas. Såg nu att i IE så finns ingen statistik, siffran är utelämnad.
Har tittat ytterligare på detta med var felet kan ligga, men jag blir då inte klok på det. Testat att ta bort include filerna, men felet finns kvar. Även försökt att ta bort vissa delar av annan script men likt förbannat så finns felet kvar.
Ett alternativ är att du gör en kopia av ditt dokument och att du stegvis bygger om upp sidan från grunden. SÅ kanske du kan se var felet ligger.
Tack så jättemycket för allt jobb du har lagt ner, Sanny!
Jag ska göra en kopia senare och börja om från början, för just nu är det totalt hjärnsläpp här.
Jag tror också att det blir enklare, för jag har också försökt med att ta bort scriptfilerna en i taget, men det har inte fungerat för mig heller.
Hej igen Sanny!
Har upptäckt följande i Javascript-konsolen:
Fel: uncaught exception: Tillstånd nekades att hämta egenskap HTMLDocument.referrer
Kollar jag susnets kod, den du också hänvisade till, så upptäckte jag att det står referrer med 2 r. Jag vet inte om det är så som jag tror att IE säger ifrån när jag öppnar sidan via min adress hos webbsida.com, och blockerar detta på något sätt. För detta felmeddelande försvann nämligen när öppnar sidan på den rätta hemsideadress jag har hos Bredbandsbolaget.
Ja du, jag vet inte riktigt vad som står på. Du får nog skriva en blänkare i JavaScript, DHTML forumet. Nu befinner du dig lite på "bakgården" och de som sitter inne på de bästa javascript kunskaperna kanske inte tittar hit.
Har även märkt att IE arbetar annorlunda med cookies på något sett. För när jag öppnar sidan i IE så reagerar både IE och säkerhetsprogrammet. Men med Firefox så händer inget och sidan funkar som den skall.
Hej!
Jag har tidigare skrivit ett inlägg om detta under forumet för XHTML, då jag trodde att felmeddelandet i IE berodde på mitt XHTML dokument, men fick då reda på att det troligtvis har med någon javascriptfil att göra.
När jag går in på min sida http://utmattningsdepression.webbsida.com, så får jag ett felmeddelande i IE, men inte i FF, men däremot när jag kollar jag i javascript-konsolen i FF så står det
"Fel: uncaught exception: Tillstånd nekades att hämta egenskap HTMLDocument.referrer". I IE står det följande i varningsmeddelandet.
--------------------------------------------------------------------------------
Rad 4
Tecken 1
Fel Åtkomst nekad
Kod 0
URL http://hem.bredband.net/utmattningsdepression/index.html
----------------------------------------------------------------------------------
Öppnar jag sidan via min bredbandsadress, så försvinner varningen i IE.
Är det någon som vet vad detta beror på? Fattar själv nada!