Flat-Out som verkar vara osäkert, eftersom de senaste rapporterna om spelet är över ett år gamla, ser ut att kunna bli riktigt kul, det också: http://www.bhmotorsports.com/FO/screenshots
Nu har jag provat PGR 2 lite. Första intrycket är att det i alla fall är roligare och snyggare än föregångaren, men att grafiken fortfarande är väldigt steril, fyrkantig och tråkig. Det bästa är dock att de skippat de tidsgränser som man blev vansinnig på i PGR.
Man har ju dessutom blivit bortskämd med att kunna åka runt fritt i städerna vilket gör det tråkigt att åka i en stad efter en fast bana.
Nu har jag provat PGR 2 lite. Första intrycket är att det i alla fall är roligare och snyggare än föregångaren, men att grafiken fortfarande är väldigt steril, fyrkantig och tråkig.
Håller med, tyckte inte alls om ettan, tvåan var lite sådär...
muskot skrev:
Man har ju dessutom blivit bortskämd med att kunna åka runt fritt i städerna vilket gör det tråkigt att åka i en stad efter en fast bana.
Jasså, vad ska man välja på menyn då?!
Nej, det jag menade var att man är bortskämd efter att ha spelat Grand Theft Auto, Midtown Madness och liknande spel. I PGR är det bara fasta banor som gäller.