Grymt fint N. Ser ut som en sagobild. Fanns en liknande i PS-exempel-foldern förut vill jag minnas :)
Bifogar själv en bild med tre stiliga saker §e
248 svar · 11 689 visningar · startad av Mr. N.
Den nya månaden börjar jag med att lägga in en ganska kraftigt manipulerad bild av en fors i Säterdalen.
Grymt fint N. Ser ut som en sagobild. Fanns en liknande i PS-exempel-foldern förut vill jag minnas :)
Får bli en helt meningslös bild på någon stackares förråd. :) (?)
Mutant-tomat.
CD/DVD-torn. Bäst att bunkra upp innan lagen träder i kraft. Fast när vi redan hade beställt så visade det sig att den inte skulle träda i kraft i dag. :OO
Nåväl, 500 st skivor staplade här. Fanns 200 till men det gick inte så bra. ;)
bassebhu skrev:
Kan bara hitta 2 stiliga saker? Var e den 3:e ;)
Re: Dagens Bild Juli 2005
Mr. N. skrev:
Den nya månaden börjar jag med att lägga in en ganska kraftigt manipulerad bild av en fors i Säterdalen.
Underbar bild.
På fredriksdal är det Roshelg. Passa på. Tjejerna och jag var där idag.
Esen skrev:
bassebhu skrev:
Det är den heltäckande mattan...
Esen skrev:
bassebhu skrev:
Slirren såklart! :P
Japp han vill bara se sånt här:
varför kom inte bilden med?
Re: Dagens Bild Juli 2005
Mr. N. skrev:
Egentligen behöver du inte manipulera bilden för att få till detta. Det räcker med en lång exponeringstid.
Re: Re: Dagens Bild Juli 2005
UlfT skrev:
Mr. N. skrev:
Egentligen behöver du inte manipulera bilden för att få till detta. Det räcker med en lång exponeringstid.
Jo, jag vet, men det var inte det jag fixade.
Här är originalet:
Re: Re: Re: Dagens Bild Juli 2005
Mr. N. skrev:
Jo, jag vet, men det var inte det jag fixade.
Här är originalet:
Aha... är det bara ljuset du ändrat på? Isf skulle inte jag kalla det kraftigt modifierat :) du skulle se mina bilder då :)
/red: glömde ordet "se" där
/red2: fan, stoppade in "se" efter "mina" istället för före... hur blind får man bli...
En sommarblomma.
Dagsfärsk bild på Jamie Cullum, från Cirkus i Stockholm.
MatsJ skrev:
Dagsfärsk bild på Jamie Cullum, från Cirkus i Stockholm.
Var du där din skurk! Fusk :P Själv fick jag sunkig hårdrock på hamnfesten i örnsköldsvik. 10 pers vid scenen och 700 i baren. Som väntat i den här byn med andra ord.
Var på skansen och fotade lite igår.