Snöigt kyrktorn i Kiruna.
Bökade runt bland trådarna, delade och slog ihop, men nu är det ju mars, fy skäms på mig, lägga bilder i fel tråd, vilket föredöme va? ;)
Glenn i snön. :)
139 svar · 10 934 visningar · startad av Mr. N.
Bökade runt bland trådarna, delade och slog ihop, men nu är det ju mars, fy skäms på mig, lägga bilder i fel tråd, vilket föredöme va? ;)
Glenn i snön. :)
Snöigt kyrktorn i Kiruna.
Dags för marsbilder
Tog en promenad runt sjön för att rensa skallen och fick denna bild. Skuggan till höger är jag.
En helt vanlig vintermorgon! :e
Vinternatt i Borås
Snögräns, någonstans över England. (Skitigt fönster.)
Stjärnborg. Snyggt! ...det är ett av motiven jag letar efter just nu, men jag har inte hittat några snygga istappar, får kolla på din bild så länge.
Här kommer ett foto av min lunchförströelse idag, en katt som jagade fåglar i ett träd. Den var riktigt högt upp, klättrade omkring som värsta apan, fast han har en del att lära, han trillade nämligen ner från trädet på högt avstånd då han skulle ner, men landade lyckligtvis mjukt.
Icke namngiven person på Akkelis. Fusk egentligen för jag tog bilden i februari men man kan väl inte göra rätt jämt heller. Dessutom är det skottår ibland. :moose
Östersund - Vinterstaden, när den är som bäst! Strålande solsken och några få minusgrader. Vi hyrde långfärdsskridskor och var ute på Storsjöns is i tre timmar och åkte cirka 25km. Och det var dessutom första gången jag åkte sådana här rör. Grymt trevlig upplevelse! :)
Kvällsbild över staden. :e
Mika3l skrev:
bluxbluxo skrev:
Staden?
Vart i byn bor du nånstans?
Eftersom denna by har inga "Stadsdelar" så kan jag säga att jag bor ungefär vid ferlinskolan. ;)
Denna bild är tagen hos min kompis. :)
bluxbluxo skrev:
Mika3l skrev:
bluxbluxo skrev:
Staden?
Vart i byn bor du nånstans?Eftersom denna by har inga "Stadsdelar" så kan jag säga att jag bor ungefär vid ferlinskolan. ;)
Denna bild är tagen hos min kompis. :)
Ferlinskolan? Är den den som ligger längs "stora vägen/genomfartsleden" eller är det den som ligger ungefär vid kyrkan (där den bästa läraren jag någonsin har haft jobbar f.ö)? :o
Säsongens sista vinterdag?
mysigt! orörd snö... mmm
Lyckades fånga den här sköna bilden på Staffan som vilade ögonen en liten stund på bardisken. Lägg märke till ölen som är hundradelar ifrån att välta. :e
Mina söta hundar.