Sänd väl inte på Svensk TV? Kan man se det på nätet?
Nu är det 2 minuter kvar tills sista avsnittet av Vänner visas. Fler än jag som kommer gråta mig till sömns i natt?
Jag redigerade trådtiteln då det kan förekomma spoilers. / PersianBulldog
18 svar · 827 visningar · startad av Okkido
Nu är det 2 minuter kvar tills sista avsnittet av Vänner visas. Fler än jag som kommer gråta mig till sömns i natt?
Jag redigerade trådtiteln då det kan förekomma spoilers. / PersianBulldog
Sänd väl inte på Svensk TV? Kan man se det på nätet?
[03:07] <!SHaRKTooTH> 1017,1018 - The Last One (Season/Series Finale) is airing on NBC now and will end in approximately 52mins.
Bye, Bye Friends!
Idag (6 maj Kl 9pm USA time, 03:00 svensktid) så sändes sista Avsnittet av Friends (Vänner) i den Amerikanska Tv kanalen NBC.
Så nu e det bara att vänta på att Sverige ska sända avsnittet, När det blir vet jag inte än, men får nog vänta något år...
Men förhoppningsviss så kommer det snart ut på nätet så man får se det...
Vem bryr sig? :q
Fel kanal... när ska du lära dig?
Qimen skrev:
Fel kanal... när ska du lära dig?
Denna gång trodde jag iallafall att jag hade postat rätt, Vilken skulle jag postat i istället, Något förslag så jag vet tills nästa gång.
Ett litet tips kan ju vara att den förra TV-programstråden du skapade flyttades från fotograferingsforumet till Musik & Media.
@nders skrev:
Ett litet tips kan ju vara att den förra TV-programstråden du skapade flyttades från fotograferingsforumet till Musik & Media.
Okey, tyckte detta inte tillhörde Musik, och tänkte inte så mycket på att det hette Media också.
Ska försöka bättra mig.
Skönt, Vänner har blivit så dåligt...
Re: 2 minuter kvar.
Okkido skrev:
Har riktiga vänner :P ;)
Du hade ju redan skrivit i den här tråden som handlade om samma sak och dessutom låg i rätt forum?
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=111&threadid=100883 :q
Ska försöka bättra mig.
Det får mig att tänka på ett annat TV-program:
"Har ni hört den förut?" :)
Qimen skrev:
Tråden flyttas från Caféet.
Förövrigt kan jag säga att Vänner är min absoluta favoritserie men den har ballat ur de senaste säsongerna. Sämre skådespelarinsatser och sämre story. Vänner var bäst säsong 1-5, givetvis med vissa undantag under de efterföljande säsongerna. Men jo, det är synd att det är slut nu men jag tror att det var i rätt tid.
Jag slår ihop Esens "Sista-Vänneravsnittet-tråd" med denna.
Wow, det var ju inte så jag tänkt att det skulle sluta.
Hur slutade det då? ;)
Rollspel...
Okkido skrev:
Wow, det var ju inte så jag tänkt att det skulle sluta.
Den som avslöjar hur det slutade kommer garanterad få ett besök av någon/eller några, Så känner man för att berätta så bör man gömma sig resten av sitt liv.... :e §e :birp ;) :)