[redigering]
All text finns att läsa i den angivna länken, så det finns således ingen anledning att kopiera in hela sidan här.
§1
Du accepterar genom att använda detta forum, att följa dessa förhållningsregler och att inte posta inlägg på webForum som innehåller hot eller uttrycker missaktning, nedvärdering av folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, kön, sexuell läggning, nationellt eller etniskt ursprung eller trosbekännelse.
§3
Du accepterar även att inte publicera material som är skyddat av internationella upphovsrättslagar och som är skapat av någon annan person än dig själv eller som publicerats på detta forum.
§4
Svordomar och grovt språk undanbedes. Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.
Gick inte NoDaddy-siten så bra förresten? Med tanke på att du behövde stuva om sidan i en ännu äckligare Word-art-kollaboration med kvinnofientliga åsikter samt "häftiga" GIF-animationer..
Weeee äntligen visade sig BosseDubbdäck, jag har räknat dagarna tills ditt inlägg skulle komma. Jag var nästan lite orolig ett tag, tänk om tråden självdött på grund av att övriga här bara känner avsmak
Vad kul nu kan vi verkligen tramsa runt lite här och tycka det är så mysigt att det hängs ut flera barn på nätet.
Varför bry sig om barnen, etik och moral när det så mycket roligare att häckla alla här istället.
*suck*
Det som gick så bra...flera dagar gick utan att någon brydde sig om inlägget.
Synd att ni inte kan låta bli att falla i fällan. Det är ju debatt som är målet..och som vi sett av tidigare exempel så ger debatten med dessa personer absolut ingenting.
Bättre att ignorera tills det ev. framkommer vettiga argument.
/r Får korrigera mig själv...en dag gick innan första inlägget..men sedan var det lugnt i ett par dagar.
260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.d34c6d5a