Den här tråden känns bekant på nåt sätt...
------------------
Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches.
-Steve Ballmer Microsoft CEO
10 svar · 724 visningar · startad av En Utsatt Pappa
Tagen ur: http://www.withoutmychild.com/
Varje år anklagas falskt flera MÄN och PAPPOR i Sverige ...
En Utsatt Pappa!http://www.withoutmychild.com/
[redigering]
All text finns att läsa i den angivna länken, så det finns således ingen anledning att kopiera in hela sidan här.
§1
Du accepterar genom att använda detta forum, att följa dessa förhållningsregler och att inte posta inlägg på webForum som innehåller hot eller uttrycker missaktning, nedvärdering av folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, kön, sexuell läggning, nationellt eller etniskt ursprung eller trosbekännelse.§3
Du accepterar även att inte publicera material som är skyddat av internationella upphovsrättslagar och som är skapat av någon annan person än dig själv eller som publicerats på detta forum.§4
Svordomar och grovt språk undanbedes. Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.
Förhållningsregler för webForum
/kjell
[/redigering]
[Redigerat av kjell den 17 jan 2002]
Den här tråden känns bekant på nåt sätt...
------------------
Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches.
-Steve Ballmer Microsoft CEO
Mycket intressant hemsida, men den känns bekant. Bra att den finns. Så jävla sjukt alltså och detta skall kallas ett jämställt land?.
[extrem ironi]Sidan ger verkligen en mångfacetterad och nyanserad bild av problematiken[/extrem ironi].
------------------
Spango om handikappanpassning av site:
Får man den att funka i Lynx betyder det att man inte runkar loss för mycket i grafiska orgier, vilket blinda/gravt synskadade brukar ha svårt att ta till sig.
Vem tror han att han lurar? :e
Casca,
Dig behöver man väl inte lura med avseende på din personlighet och dina intressen!
Mvh / En Utsatt Pappa http://www.withoutmychild.com/
Och hur ska jag tolka det där som då?
------------------
Vad har det med min tama orangutang att göra?
Gick inte NoDaddy-siten så bra förresten? Med tanke på att du behövde stuva om sidan i en ännu äckligare Word-art-kollaboration med kvinnofientliga åsikter samt "häftiga" GIF-animationer..
*blubb*
Weeee äntligen visade sig BosseDubbdäck, jag har räknat dagarna tills ditt inlägg skulle komma. Jag var nästan lite orolig ett tag, tänk om tråden självdött på grund av att övriga här bara känner avsmak ;)
Vad kul nu kan vi verkligen tramsa runt lite här och tycka det är så mysigt att det hängs ut flera barn på nätet.
Varför bry sig om barnen, etik och moral när det så mycket roligare att häckla alla här istället.
Vi ses!
*blubb*
------------------
Med rätt att tramsa!
[Redigerat av Babbelfisken den 23 jan 2002]
Om nu kvinnan/ dimstolen är så j*lig varför ger du då tillbaka med samma mynt?
------------------
Emma Goldmans gravplats - liberty will not descend itself onto a people, a people must raise themselves to liberty
*suck*
Det som gick så bra...flera dagar gick utan att någon brydde sig om inlägget.
Synd att ni inte kan låta bli att falla i fällan. Det är ju debatt som är målet..och som vi sett av tidigare exempel så ger debatten med dessa personer absolut ingenting.
Bättre att ignorera tills det ev. framkommer vettiga argument.
/r Får korrigera mig själv...en dag gick innan första inlägget..men sedan var det lugnt i ett par dagar.
------------------
Glöm inte att rösta på annesophie!!
[Redigerat av Bendro den 23 jan 2002]