Har läst om såndära nyckelringar som man bara kan ta och stoppa i datorn's USB port så har man en liten portabel hårddisk.
Var kan jag hitta sådana, och hur bra håller dom? Jag vet att smart cards och sånt som vi använder på jobbet i digital kameran så dom sliter ur sig själva till sist.
Annars är väl inte Creactive Labs MuVo 128MB så dum
Fungerar som ett 128 mb usb minne som du var ute efter + att den har en inbyggd Mp3 spelare. Det är häftigt! :)
När man använder såna, är det bara att plugga in i datorn och köra eller måste man hålla på o installera o så?
Om inte så kan jag se idéen med det hela. :)
När man använder såna, är det bara att plugga in i datorn och köra eller måste man hålla på o installera o så?
Bara att plugga in och tuta och köra.. Som en diskett.. Fast mer utrymme.. Och mer praktisk... Och mer portabel.. Och snyggare... Fast dyrare och kräver USB.. ;)
Bara att plugga in och tuta och köra.. Som en diskett.. Fast mer utrymme.. Och mer praktisk... Och mer portabel.. Och snyggare... Fast dyrare och kräver USB.. ;)
Och säkrare! Man slipper komma hem och inse att det var något fel på diskethe**tet. Detta är ju helt underbart att slippa!