Jag försöker bota min onda axel med en skvätt vin, det har inte funkat så bra hittills.
Tycker jag synd om mig?....Näe, det tror jag inte, men det gör ont i alla fall. :e
Jag är lite förkyld också.
81 svar · 2 433 visningar · startad av Johnny Rönnberg
Härmed öppnar jag en "tycka synd om sig själv tråd".
Själv tycker jag synd om mig själv för att jag har nackspärr.
Undrar om en skvätt brännvin hjälper? ;)
Jag försöker bota min onda axel med en skvätt vin, det har inte funkat så bra hittills.
Tycker jag synd om mig?....Näe, det tror jag inte, men det gör ont i alla fall. :e
Re: Tycka synd om sig själv tråd
Johnny Rönnberg skrev:
Undrar om en skvätt brännvin hjälper?
Ja, varför skulle det inte hjälpa???? Stolpskott..
R) Vad tror du aliens skulle göra? Armhävningar? Tälja en barkbåt? Be?
Klart som fan att brännvin hjälper!
Ingrid skrev:
Se ovan..
Re: Tycka synd om sig själv tråd
Johnny Rönnberg skrev:
Lugn, lugn Rönnberg! Vi är många som tycker synd om dig! Du behöver inte känna att du är den ende med den känslan... :moose ;) ;)
Bire skrev:
Ingrid skrev:
Se ovan..
Tss. :p
Ja fy fan. Fick för ett par dagar sen det datorpaket jag beställde som födelsedagspresent till min grabb som fyller 13 på söndag. Gissa vad? Den förbannade djävla brevbäraren (eller vem det nu är som sköter paket via posten) har sabbat datorn! x(
När jag nyss öppnade burken för att flytta över grafikkort, hdd och cd:spelaren så låg cpu-kylare + fläkt utanför sin plats och förmodligen åkt "tombola" bland resterande komponenter under frakten. Gissa om burken fungerade? Nä! Bara massa djävla tjutande från system högtalaren direkt. Fy fan! Nu får grabben vänta ett tag. Det är ju helg nu så det är väl lögn i helsike att få tag i ansvariga :(
Ok, det är inte mig det är synd om, utan grabben. Fast han ska fan i mig inte ha nåt brännvin så den biten sköter jag istället ;)
Synd om Johnny Rönnberg? Nä :p
Jag har så förbannat myckat att klaga över.. Allt från kroppsdelar som inte funkar/läkt sen bilolyckan i januari till överjävliga kunder på jobbet, massor med för mycket jobb, lägenhet som måste städas, flickväns packning inför flytten som jag skall ombesörja i morgon med mitt diskbråck i ryggen mm, 1 särplockad hoj i garaget som tiden inte räcker till just nu, etc etc...
Klaga, tror ni det hjälper?
Nej, brännvin hjälper.. SKÅL!
tror ni att nackspärr är det enda jag har? I så fall tror ni fel. Om jag skulle skriva allt skulle det ta årtal för er att läsa igenom det. ;)
Men som flera av er skrivit verkar brännvin hjälpa så jag säger bara SKÅL!
Re: Re: Tycka synd om sig själv tråd
Blårand skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
Lugn, lugn Rönnberg! Vi är många som tycker synd om dig! Du behöver inte känna att du är den ende med den känslan... :moose ;) ;)
Funderar på att anmäla Blårand till lagens långa arm :e :OO :bire
Johnny Rönnberg skrev:
Om jag skulle skriva allt skulle det ta årtal för er att läsa igenom det.
Då tar jag gärna 1984, det kom mycket bra musik då.
Ingrid skrev:
Förkylningar botas med skotsk whiskey. Annars kan du pröva Irländsk.
Bire skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
helt fel! 1969 är mycket bättre. Egentligen är det bara 1982 som slår 1969.
Johnny Rönnberg skrev:
Bire skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
Räknar du ljusår nu igen?
Bire skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
Bire skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
Räknar du ljusår nu igen?
Nejdå. Ljusår är mått på ett avstånd medan de åren jag skrev ovan är mått på hur lång tid det gått sen en viss person föddes.
bewern skrev:
Ingrid skrev:
Förkylningar botas med skotsk whiskey. Annars kan du pröva Irländsk.
Jag ska prova med det vid tillfälle.
Något tips på vad man gör med två onda axlar?
Kanske hjälper med halsduk i vinter? :q
Jag ser lite dåligt också. ;)
Vet inte om jag vågar tycka synd om mig själv igen, sist så dog ju aldrig tråden. :p
Men jag har stukat mitt högra långfinger och hur kul är det, tänk er bara att ni skall vara tvugna att
använda vänsterhanden till att visa tecknet och eftersom jag är högerhänt så blir det ju lite orytmiskt
att använda vänsternäven till vissa andra saker också. ;)
Fråga nu bara inte vad jag gjort, för ni får inget svar. §jr
Dessutom slog jag sönder en glashylla i kylskåpet för det gjorde så ont när jag skulle lyfta ut en flaska
så jag tappade den rakt på glasskivan som gick sönder i miljarder småbitar.
Luxman skrev:
Men jag har stukat mitt högra långfinger och hur kul är det, tänk er bara att ni skall vara tvugna att
använda vänsterhanden till att visa tecknet och eftersom jag är högerhänt så blir det ju lite orytmiskt
Har man för vana att visa långfingret åt folk så kan man få skylla sig själv om det stukas. :moose
Det var då ett jävla gnällande. ;)
Jaja, jag ansluter till skaran med min vrickade fot från i tisdags och mina onda fötter (som jag nog har löst nu genom att köpa bättre skor).
Luxman skrev:
Enligt uppgift ska det kännas om om någon annan gör det ;) .
:birp :e :bire