Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg Frågan 15 nov. 2003 01:32 #1 Nu vill jag veta exakt vad ni har för anledningar att sitta uppe så här sent!
Det är ju skandalöst, 22 aktiva medlemmar halv tre på natten!
Nu är det marsch pannkaka i säng och det gäller även dig Mika3l! ;)
Brantis Medlem sedan dec. 2001 1 978 inlägg Jag har skapat oljemålningar tillsammans med min flickvän.
Är inte det skäl nog att låta natten ta övertaget?
Vafalls,,, :q Förmynderi så här på kvällen :birp
Enkelt - hemkommen från Bangfest & krogrunda, precis tvättat en tröja, iakttar och undrar varför jag valde att låta den torka på sängen, hör hur kaffebryggaren precis puttrat färdigt, är bisarrt röksugen, funderar hur jag ska koordinera allt detta. :e
Jag lägger mig precis när jag vill.. Nu vill jag. :h
Lofberg Medlem sedan nov. 2002 3 429 inlägg Märkligt. Runt halv 2 inatt funderade jag på att skapa exakt en sån här tråd...märkligt :o :e
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg Nth nth nth...
Det finns ingen fri vilja Nicrosoft.
Nu tänker i alla fall jag gå och lägga mig och se på South Park.
I Ingrid Medlem sedan dec. 1999 7 740 inlägg Då är det väl bäst att göra det då. ;)
Sova på natten och upp i ottan, provat det nån gång Mr.N. :P
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Snart dags för skola :D hur länge orkar jag?
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Ey, den här tråden har jag missat! :o
Jag hade ju för fan miniLAN med en kompis, så klaga inte! :p
Hm, inte bra att vara upp till längre än 02, det har jag inte varit på flera månader (tack och lov). Men till 01.30 var jag uppe härom dagen. ;)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Om några min blir det en timmes sömn efter 30 vakna. Sen ska man upp och stoja igen. najti
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg
m_soderlund skrev:
Hm, inte bra att vara upp till längre än 02
Hurså? Det är mörkt när jag går upp, det är mörkt när jag åker till skolan, det är mörkt när jag åker hem. Jag har inte sett solen på en månad för att det är så satans molnigt hela tiden. Så just nu tycker jag att man kan få utnyttja vilken del av dygnet man vill. Själv föredrar jag natten, då är det tyst och lungt runtomkring mig.
Men nu ska jag i alla fall sova. G'natt.
Aleph One ska också gå och lägga sig nu, likaså ThACRoW och de där tre gästerna! ;)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Jag gick o la mig 23 och vaknade 08, fy fan vad skönt att vara utvilad
Okkido skrev:
Jag gick o la mig 23 och vaknade 08, fy fan vad skönt att vara utvilad
Blir du utvilad efter bara nio timmars sömn? :o
C Cactuz Medlem sedan okt. 2001 670 inlägg
PersianBulldog skrev:
Okkido skrev:
Jag gick o la mig 23 och vaknade 08, fy fan vad skönt att vara utvilad
Blir du utvilad efter bara nio timmars sömn? :o
Allting är ju relavtivt ;)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Tydligen inte för jag somnade i fåtöljen halv sju och vaknade för en halvtimme sen :S Kommer nog bli svårt att somna vid 0 ikväll :S