Jag skyller på en överfylld hjärna av mattetal och redbull i kroppen...
men framför allt: Vad väntar du dig egentligen? det är ju FREDAG för 17! :moose
13 svar · 501 visningar · startad av spango
Jag vill inte lägga lök på laxen, olycka till elände eller liknande, så jag startar en ny tråd:
Gislaved.net skrev:
det är dags för ett intelligenstest för wF:s medlemmar.
*** snip
6. Enbart den som har blivit hänvisad till i tråden får skriva. Om du bara vill skriva vilka du känner kan du gå till denna tråd
*** snip
Så, jag börjar:Jag har spelat golf med Brantis.
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=102&threadid=85665
Och hmm... hur många av inläggen har skrivits av Brantis? Ni är korkade hela bunten §e
Jag skyller på en överfylld hjärna av mattetal och redbull i kroppen...
men framför allt: Vad väntar du dig egentligen? det är ju FREDAG för 17! :moose
Hi hi. Det är ju intressant att konstatera att det finns rum för utveckling av intelligensnivån här på wF.
Spango, du är ju riktigt klyftig. Du klarade testet.
Gislaved.net skrev:
Hi hi. Det är ju intressant att konstatera att det finns rum för utveckling av intelligensnivån här på wF.
Spango, du är ju riktigt klyftig. Du klarade testet.
Jag säger det ogärna själv, men jag är faktiskt både snygg och smart och ödmjuk :r
Re: Nedslående resultat
spango skrev:
Och hmm... hur många av inläggen har skrivits av Brantis? Ni är korkade hela bunten §e
Njae, inte jag ...
Ahh.. Då är ju Gislaved.net ett kvalitetspucko alltså?
Om reglerna ändras och förstärks under tiden kan det bli fel va?
Bire skrev:
Ahh.. Då är ju Gislaved.net ett kvalitetspucko alltså?
Jag känner mig speciellt välkomnad till klubben när ordföranden tar sig tid att välkomna mig, men måste dessvärre tacka nej till medlemskapet på grund av tidsbrist. :p ;)
Lasp, den regel som du missade ändrades ju aldrig. Den bara markerades ytterligare efter ett tag.
/r lade till en bokstav för att inte få språkpolisen på mig
Tur man inte gjort mer än konstaterat att du är ett kvalitetspucko då.. Hade jag välkomnat dig i nån form av föreningsverksamhet i samband med det skulle ju många kunna tro att jag var ordförande... ;)
Nu återstår att se hur lång tid det tar innan Aleborg hinner förstå att det är hans tur. :)
Gislaved.net skrev:
Nu återstår att se hur lång tid det tar innan Aleborg hinner förstå att det är hans tur. :)
§e :e
lalala förstår inte det roliga i detta :l humsidums
Qimen skrev:
lalala förstår inte det roliga i detta :l humsidums
Det är nog just det som är det roliga :e