obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Frågan 29 sep. 2003 06:43 #1 ...att dricka med måtta istället :OO
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg
Ena kvällen drack de kraftigt utan piller - och fick tung baksmälla. Nästa kväll tog de piller enligt ordinationen - och de flesta mådde bra dagen därpå.
Behövs inga piller för det.. Man mår oftas bättre efter fylla 2, det är bevisat många gånger!
Enda som hjälper mot kraftig baksmälla är mer alkohol, eller en riktigt fet Pizza & massor med Coca Cola!
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg Jag har en metod som garanterar till 100% att man slipper bakfylla: Låt bli att dricka. :p
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg
bewern skrev:
Jag har en metod som garanterar till 100% att man slipper bakfylla: Låt bli att dricka. :p
1: Det är inte lika kul. :moose
2: Det är ingen sport. :p
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg Piller... pfft. Som man bäddar får man ligga :birp
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
obelix skrev:
bewern skrev:
Jag har en metod som garanterar till 100% att man slipper bakfylla: Låt bli att dricka. :p
1: Hur kul är det att vara riktigt bakis då :q
2: Hur sportig känner man sig på söndag förmiddag? :moose
I Ingrid Medlem sedan dec. 1999 7 740 inlägg Re: Det är ju dumt...
obelix skrev:
...att dricka med måtta istället :OO
Det har du rätt i....Det är väldigt dumt. :)
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Vill du bli aspackad så förväntar du dig att bli bakfull nog att mentalt intala dig själv att köpa en pizza med mycket fett på.
bewern skrev:
obelix skrev:
bewern skrev:
1: Hur kul är det att vara riktigt bakis då :q
2: Hur sportig känner man sig på söndag förmiddag? :moose
1: Inte så kul kanske men man kan vara säker på att man hade kul dagen innan :e
2: Just det, man känner sig aldrig sportig då, så därför kan man lika gärna vara bakis.
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg Ett ordspråk från min ungdom:
Jag var så full igår, så jag minns ingenting. Alltså måste jag ha haft skitkul. :p
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Bakfyllan är ju nästan halva nöjet :e :moose
C Cactuz Medlem sedan okt. 2001 670 inlägg Vad är det för mening med att ha haft skitkul om man inte kommer ihåg det :q
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg
Cactuz skrev:
Vad är det för mening med att ha haft skitkul om man inte kommer ihåg det :q
Man lever för stunden, samt att det nästan alltid finns andra som kan berätta hur kul man hade.
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg
Vide skrev:
Cactuz skrev:
Vad är det för mening med att ha haft skitkul om man inte kommer ihåg det :q
Man lever för stunden, samt att det nästan alltid finns andra som kan berätta hur kul man hade.
Vare sig man vill höra om det eller ej... :e
wooster Medlem sedan mars 2001 2 635 inlägg
Ingrid skrev:
Vide skrev:
finns andra som kan berätta hur kul man hade.
men det är roligare att berätta :D
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg
caze skrev:
Och de går åt fort: ett piller måste tas innan man börjar dricka alkohol - och sedan ett piller efter varannan drink.
Orrka!:OO :e
Orka ta med sig 45-50 burkar till varje fest :P
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg
Okkido skrev:
caze skrev:
Och de går åt fort: ett piller måste tas innan man börjar dricka alkohol - och sedan ett piller efter varannan drink.
Dom ska användas till alkohol, inte vatten eller cola :moose
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg
obelix skrev:
Okkido skrev:
caze skrev:
Dom ska användas till alkohol, inte vatten eller cola :moose
Ska jag ta det som att du utmanar mig i en ölhävartävling? :birp