På wF finns ju en hel hög med trådar som verkligen får en att skratta, att tänka efter, och att intressera sig. Trådar som helt enkelt verkligen karaktäriserar webForum.
Egentligen kan man väl inte titulera någon tråd "den bästa tråden", eftersom det känns ganska orättvist.
Dock undrar jag ifall om ni i denna tråden skulle vilja posta andra trådar som verkligen är läsvärda?
Dessvärre hittar jag ej tråden där vi har skrivit vad som är det bästa med webForum, hoppas att någon annan hittar den. :D
Nåväl - posta de trådar ni tycker är någonting extra här.
Liknande trådar, fast i Sweclockers forum, är denna (OBS! Lång laddningstid!!!), bara för att ni ska ha något mer att jämföra med. här finns en klockren
Jag tycker att de trådar där fem exakt likadana korrekta kod-lösningar på ett problem postas i en tråd samma minut. Det finns ett antal sådana i ASP-forumet, men jag hittar dem tyvärr inte just nu.
Jag tror att @nders, jag, solbulle och två till var inblandade i nån sån för ett bra tag sedan.
Jag tycker att de trådar där fem exakt likadana korrekta kod-lösningar på ett problem postas i en tråd samma minut. Det finns ett antal sådana i ASP-forumet, men jag hittar dem tyvärr inte just nu.
Jag tror att @nders, jag, solbulle och två till var inblandade i nån sån för ett bra tag sedan.
Tråden med tips tycker jag va ganska bra i ASP forumet. ;)