Neeeeeeej! Inte nu igen :x
Den länken är ta mig tusan en skam för pappor som ligger i vårdnadtvist :(
red:
Snyggade till ordvalet
47 svar · 2 191 visningar · startad av Anders34
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Del Pero alternativt forumledare@webforum.nu.
Del Pero
Forumledare, webForum
red:
Snyggade till ordvalet
PeW skrev:
Den länken är f*n i mig en skam för pappor som ligger i vårdnadtvist :(
:q
obelix skrev:
PeW skrev:
Diskussioner i ämnet har redan plågat oss...
Då har man inte missat något, mao.
obelix skrev:
PeW skrev:
Den länken är f*n i mig en skam för pappor som ligger i vårdnadtvist :(
Om du gräver lite i politikforumet, så kan du hitta en mycket lång tråd om den saken. Jag har för mig att den till och med har exakt samma rubrik som den här, trots att det var flera år sedan nu.
Bäst jag tar bort mitt välformulerade inlägg...lite för magstarkt för det nya vänliga WF tror jag.
annesophie skrev:
Bäst jag tar bort mitt välformulerade inlägg...lite för magstarkt för det nya vänliga WF tror jag.
Tvärtom, här behövs tydliggöranden.
Debatten i kvinnosaksfrågan har hettat till i politikforumet tidigare och det är lika bra att denna tråd också hamnar där.
Initiativtagare till dessa debatter är ofta förkrympta män med stor rädsla för kompetenta kvinnor.
De avslöjar sig alltid när debatten fördjupas och sakargumenten tryter.
Det är synd om dessa små män som alltid känner att de måste hävda sig mot kvinnor, men saknar förmågan att frigöra sig och avslöja sin ångest.
Tyck synd om de små kräken i stället för att bråka med dem §e
Kan någon ge en kort sammanfattning vad det hela handlar om...
Utan att göra politik av det hela...
Obelix, om du söker i politikforumet vid datum runt årsskiftet 2001-2002, då kommer du hitta en mycket lång tråd med bevisförfalskning, förtäckta hot, mm. Tråden har samma namn som denna.
UlfT skrev:
Obelix, om du söker i politikforumet vid datum runt årsskiftet 2001-2002, då kommer du hitta en mycket lång tråd med bevisförfalskning, förtäckta hot, mm. Tråden har samma namn som denna.
oki..
tack..
Idag är det fredag :D
Min fredag består av att sitta på en buss hela dagen till stockholm. Jag längtar till måndag :bire
eureca skrev:
Min fredag består av att sitta på en buss hela dagen till stockholm. Jag längtar till måndag :bire
:bire
Fredag... Eftersom att jag är ledig på fredag och i skrivande stund
befinner mig hemma, så är det nog fredag trots allt.
Tjoohoo... tror jag.. :birp