jaja lite cola så.......
Det kanske inte är dumt att röra på sig ibland :D
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=9442 :x
18 svar · 497 visningar · startad av obelix
Det kanske inte är dumt att röra på sig ibland :D
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=9442 :x
jaja lite cola så.......
hehe, nu drar jag!
Allvarligt, jag tar fan åt mig!
Vem vill bli gammal? :e
Jobbigt.
Tss.. Är man tillräckligt hård, som jag, drabbas man inte.
Det kommer att stå i morgondagens tidning.
Mr. N. skrev:
Med tanke på alternativet: Jag. :e
Jag satsar hellre på att bli gammal, gärna riktigt gammal, än att dö imorgon.
Bire skrev:
Tss.. Är man tillräckligt hård, som jag, drabbas man inte.
Det kommer att stå i morgondagens tidning.
:birp
bewern skrev:
Mr. N. skrev:
Jag satsar hellre på att bli gammal, gärna riktigt gammal, än att dö imorgon.
Du har tydligen inte läst artiklarna om vår fina åldringsvård §e
Ang. topic..förstår inte problemet :q Jag rör ju på fingrarna hela tiden när jag skriver :D
Bendro skrev:
bewern skrev:
Mr. N. skrev:
Jag satsar hellre på att bli gammal, gärna riktigt gammal, än att dö imorgon.Du har tydligen inte läst artiklarna om vår fina åldringsvård §e
Ang. topic..förstår inte problemet :q Jag rör ju på fingrarna hela tiden när jag skriver :D
Och var sa jag nåt om åldringsvård :q
Jag ska bli kring 85 år, kärnfrisk. Sen ska jag dö i hjärtinfarkt på natten, när jag sover i min egen säng hemma. §jr
Åter till topic.
Datorer dödar inte folk, det är människan själv. Den egna orörligheten. Att sitta stilla framför datorn, äta fet pizza, fet sockrad godis, läskeblask med massa socker i och annat liknande.
Byt ut datorn mot TV:n så ser du liknande fenomen där. Men det får man väl inte berätta, för TV:n är ju folkets käraste ägodel, som man möblerar hela vardagsrummet efter, så fy mig som säger nåt illa om TV:n. ;)
bewern skrev:
Byt ut datorn mot TV:n så ser du liknande fenomen där. Men det får man väl inte berätta, för TV:n är ju folkets käraste ägodel, som man möblerar hela vardagsrummet efter, så fy mig som säger nåt illa om TV:n. ;)
En som har samma problem som jag! Får höra alldeles för ofta hur onyttigt det är att sitta framför datorn, men försöker man ta upp TV:n i sammanhanget så kan diskussionerna bli riktigt aggressiva. Det måste väl, om än marginellt, vara nyttigare vid datorn? Tänk hur mycket du rör dig vid TV:n, om du inte är zappare så rör du dig i stort sett ingenting och du behöver inte belasta hjärnan alltför mycket heller :p. Vid datorn å andra sidan rör du dig nästan konstant, antingen skriver du, eller så kör du runt med musen. Ofta behöver du engagera hjärnan mycket mer vid datorn än vid TV:n också.
äh man får se till att dricka lite blodförtunnande med jämna mellanrum BIRP
Precis, vem fan vill bli gammal i ett sånt här skitland..
Dator?