Ha så kul! :)
Till brimba :)
37 svar · 1 299 visningar · startad av Racerankan
Till brimba :)
Ha så kul! :)
Jag vill ha bilder på slakten....
är det nu man ska känna sympati för stackars brimba? :e
Stackars er, bägge två! §e
weee :)
Brimba ser ut precis som han såg ut i sommras :o
Brimba ser ut precis som han såg ut i sommras
Så har jag sett ut sen jag föddes... Några tycker det är märkligt, andra lär sig leva med det....
Brimba skrev:
Så har jag sett ut sen jag föddes... Några tycker det är märkligt, andra lär sig leva med det....
Scary, en stor brimba från födseln :)
Brimba skrev:
Stackars din mamma :p §e
Kan man få se en bild på diplomet någon stans, där man kan läsa vad som står i höger spalten?
Mycket trevligt ser ni ut och haft. :)
Tycker inte riktigt att bilderna är rättvisa mot de skönheter som stod modeller :e
Som Brimba sa, det måste vara ljuset §jr
Tack alla som bidrog till min nalle :birp
Enormt stor eloge till Racerankan och Brimba som visar att de har hjärtat på rätta stället. :)
Det är skönt att det finns personer som ni, som vågar engagera er i andra.
Jag skäms, jag hade fullständigt glömt bort Rossifumis olycka och dess konsekvenser. :r
Hur är det med dig Rossifumi, rapportera.
Luxman skrev:
Enormt stor eloge till Racerankan och Brimba som visar att de har hjärtat på rätta stället. :)
Det är skönt att det finns personer som ni, som vågar engagera er i andra.
Jag skäms, jag hade fullständigt glömt bort Rossifumis olycka och dess konsekvenser. :rHur är det med dig Rossifumi, rapportera.
:r
Vi får inte glömma Petra som gjorde diplomet och alla som lagt sin del i insamlingen :)
Så här ser diplomet ut i närbild:
Tack Brimba och Racerankan! Underbara bilder från mötet med vår favorit-fartdåre. Kul att se att han mår bra också. :f