A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg Frågan 25 juni 2002 18:32 #1 Det kanske borde intressera en del här på forumet som känner Rossifumi att han har råkat ut för en motorcykelolycka. Nu är det ett tag sen det hände, slutet av maj, men det blir kanske inte mer inaktuellt för det. :(
Mer information om olyckan finns på sporthoj.com : http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4284 och http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?threadid=4940
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Usch :(
Jag förlorade ju nyligen en av mina bästa vänner i en MC olycka.
:l
Hoppas han blir fullt återställd...
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Det här var mycket tråkigt att höra. :(
Jag håller tummarna hårt, hårt, både för Sebastian och för andra som råkat ut för olyckor eller är närstående till olycksoffer.
Med sorgsen hälsning,
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Verkligen trist när sånt händer.
Hoppas att han repar sig ordentligt och fort.
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg :( Håller tummarna för honom.
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Usch då... Håller tummarna...
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Skulle inte vi kunna skicka en hälsning av något slag?
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg *idé*Skapa insamling ala Cyberpet?*idé*
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Usch! :(
Jag satt senast igår och funderade var vissa medlemmar hade tagit vägen, och då tänkte jag på Rossifumi.
Jättetråkigt... :(
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Usch! :(
Vi borde ju kunna skicka en blomma iallafall.
Fasen vad ledsen man blir varje gång nåt sånt här händer..
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jupps.. Fram med ett kontonummer så bidrar alla med en tia eller två till blommor och en liten enkel present!
Det är det minsta vi kan göra för en medlem som varit inblandad i en olycka!
Finns det något intresse för en insamling till Rossifumi?
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg Fan va hemskt :(
Ja en insamling till en blomma vore fint ..
*tankar till Rossifumi*