webForumDet fria alternativet

Dagens mest aktiva!

Småprat

11 svar · 654 visningar · startad av Vide

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg
Frågan#1

Jo! när man kolla in på "dagens mest aktiva inlägg" så står det ett datum...men vore det inte bättre att man ser tiden istället...jag menar man vet ju att idag är idag...eller?

------------------
MVH / Vide
henslow.4sale.se/vide

Medlem sedan dec. 1999757 inlägg

Kanske ska man ändra det till "Dagens mest aktiva Forum" för det är ju mer korrekt.
Tiden för senaste inlägget ska jag ta en titt på, men jag säger inte när ;)

Medlem sedan dec. 1999106 inlägg

Jag tycker att det är lite snurrigt det där med dagens mest aktiva.

Skulle man inte kunna sortera efter datum/tid det senast hänt något istället för forumets namn? På det viset skulle man lätt få reda på vart det hänt något sedan man var inne senast.

Saknar också "antal svar" här.

Sen skulle jag önska att det istället för "dagens" är de "senaste 24 timmarna" eftersom jag inte är inne sent på kvällarna. Vill jag veta vad som hänt efter jag lämnade stället runt 18 i går får jag knata runt bland forumen... :) och eftersom jag är så lat är det ett problem... ;)
Mvh
/Nett

Medlem sedan dec. 199954 inlägg

Jag tycker att det är kul med lite statestik.

Kunde man inte ha "Mest aktiva svarare" och "Mest aktiva frågare" någon stans.

Jag förstår inte riktigt "Dagens mest Aktiva Ämnen" vad är det som hamnar längst upp? Jag tycker att det borde vara det som fått fläst svar den senaste tiden. Men det verkar inte så...

Medlem sedan dec. 1999757 inlägg

Kanske ska man plocka bort just den detaljen eftersom den är lite svårbegriplig.
Det finns ingen koppling till er cookie utan visar helt enkelt vilka ämnen som har diskuterats just detta datumet.
En ren statistik helt enkelt och är väl mest till för dom som är nyfikna på vad som diskuteras just för tillfället. Går man in på någon av dom, så är chansen störst att det finns folk som är online, om man nu behöver ha koll på det...

Det kommer såklart mer funktioner efterhand som gör att man får saker och ting lite bekvämare, men vill samtidigt påpeka att jag ligger 3 veckor efter med mina jobb och det har drabbat mina klienter en hel del.

Jag måste försöka ta igen lite av den tid som gick åt till att bygga det här forumet och jag hoppas ni har överseende med detta, men att ni ändå fortsätter att granska och komma med förslag.

Medlem sedan mars 20032 667 inlägg

Weee, den absolut första tråden i cafeet. Vilken nostalgitripp. :e

Men har den verkligen hamnat i rätt forum. §e

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

K@llen, du bröt precis mot K-märkningen av trådar på webForum. Dessa trådar måste lämnas orörda för att folk i framtiden ska kunna gå tillbaka till dom och se hur det såg ut i begynnelsen!

Del Pero skrev:

K@llen, du bröt precis mot K-märkningen av trådar på webForum. Dessa trådar måste lämnas orörda för att folk i framtiden ska kunna gå tillbaka till dom och se hur det såg ut i begynnelsen!

Oj, den paragrafen missade jag nog i reglerna. :OO

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

K@llen, återställ genast tråden i ursprungligt skick!

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

K@llen. det spelar ingen roll - när det handlar om olaga inlägg finns där inga förmildrande omständigheter.
Tingsrätten i Dalarna har dömt folk tidigare och kommer så göra åter!

Kan nog inte vara så farligt eftersom bire överlevde den dödsstaffdom han fick. :)

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Del Pero skrev:

...olaga inlägg...

Kan se det framför mig;

30-åring dömd för olaga inlägg
- Men jag ville ju bara väl!
:moose

För övrigt håller jag med Vide.

272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
139 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)