Jag tror inte att jag vill veta hur du har gått tillväga för att jämföra de två aktiviteterna. ;) :e
Däremot kan jag å det bestämdaste verifiera att filosofiska diskussioner om meningsbyggnad rockar bättre än det mesta, även oftast.
26 svar · 1 020 visningar · startad av Rikard
Det har nu klargjorts att en filosofisk diskussion om en meningsbyggnad rockar fan så mycket bättre än morgonsex. På morgonen ska tilläggas, liksom för att vara tydlig, för skojs skull samt säkerligen en drös med tillägg till som inte nämns bara för att.
Som Brimba skulle ha uttryckt det:
Slut på meddelandet. Nu kan ni surfa vidare.
Jag tror inte att jag vill veta hur du har gått tillväga för att jämföra de två aktiviteterna. ;) :e
Däremot kan jag å det bestämdaste verifiera att filosofiska diskussioner om meningsbyggnad rockar bättre än det mesta, även oftast.
Jag sitter här och funderar på om kanske inte en kombination hade varit det bästa?
Beror väl på vem som är involverad.... ;)
Jag tror inte att jag håller med dig oavsett.
@nders skrev:
Jag sitter här och funderar på om kanske inte en kombination hade varit det bästa?
Filosofiskt morgonsex? :q
morgondiskussion? :q
filosofisex på morgonen, sen blir det diskussion kan jag lova!
Rikard skrev:
annesophie skrev:
Morgonsex som bygger på en filosofisk mening? :q
Är det då man ska komma med ett ståndaktigt inlägg?
:e x 2
obelix skrev:
Rikard skrev:
annesophie skrev:
Morgonsex som bygger på en filosofisk mening? :q
Förhoppningsvis även varaktigt
obelix skrev:
Kom inte för tidigt bara, då riskerar den filosofiska diskussionen att hamna way off topic. :P
Dryden skrev:
obelix skrev:
Kom inte för tidigt bara, då riskerar den filosofiska diskussionen att hamna way off topic. :P
Därav mitt inlägg om varaktigheten :P lär dig läsa mellan raderna karl ;)
Rikard klockan 08:46 skrev:
Det har nu klargjorts att en filosofisk diskussion om en meningsbyggnad rockar fan så mycket bättre än morgonsex.
Har Rikard haft sovmorgon och upplevt en intressekonflikt mellan de animaliska drifterna och de intelektuella förnuftsstyrda reflexerna? :moose
Toreakina skrev:
Därav mitt inlägg om varaktigheten :P lär dig läsa mellan raderna karl ;)
Hoppla. Mitt inlägg kom visst för tidigt. :x :r :e :P
Du har väl länge haft problem med prematur postning eller är det bara jag som uppfattar att dina inlägg allt som oftast bara är halvfärdiga? :p
diskussion om meningsbyggnad? Kunna ta ut sats-delar då eller?
Varför är jag inte förvånad att det är just Okkido som kommer med smörjan i tråden?
Rikard skrev:
Du har väl länge haft problem med prematur postning eller är det bara jag som uppfattar att dina inlägg allt som oftast bara är halvfärdiga? :p
Jag kanske bara bevisade det redan misstänkta.....
dryden lider av för tidig åsiktsuttömning....
Okkido skrev:
diskussion om meningsbyggnad? Kunna ta ut sats-delar då eller?
Det hade vi på svenskan igår.
"Vad är en sats?", frågade läraren.
Då skrattade jag.