Klockan 04.23 landade följande meddelande i inkorgen hos en tjej jag raggar på.
Använd svarta strumpor de blir mindre smutsiga, dom matchar bilens färg också. Dom är konstiga ringer hela tiden o vill ha sina golfklubbor, jag vet inte vart dom är. vi ses på flygplanet
Jag betvivlade detta väldigt mycket, sen fick jag SMS'et upptryckt i nyllet på mig. och insåg att det verkligen var sant.
Jag har gått i sömnen när jag var liten. Men jag har aldrig gjort skumma saker i sömnen på många år nu. Jag gick och la mig klockan 00.xx tiden. Helt oskyldig med mobilen på nattduksbordet.
Klockan 04.23 landade följande meddelande i inkorgen hos en tjej jag raggar på.
Använd svarta strumpor de blir mindre smutsiga, dom matchar bilens färg också. Dom är konstiga ringer hela tiden o vill ha sina golfklubbor, jag vet inte vart dom är. vi ses på flygplanet
Gör henne till din fru på momangen!
Men sådana där meddelanden så finns det ingen annan förklaring än att hon äger ett av Sveriges största marijuanafält!
Hm, jag tror att jag varit mottagare av ett i-sömnen-sms... i midsomras vid 1, halv 2-tiden fick jag ett sms från en kompis med meddelandet:
"jag har minsann ingen kudde men det struntar väl du i"
hehe min brorsa gick upp i sömnen när hans mobiltelefon ringde mitt i natten. när han vaknade så letade han efter mobilen men kunde inte hitta den. han fick en känsla om nåt med fönstret. han öppnade och tittade ut. han hade blivit så irriterad på ringsignalen så han hade öppnat fönstret och slängt ut den i snön haha. det var mitt i vintern då. den funkade hyfsat trots det. :e
min andra brorsa vaknade upp med mina mjukisbyxor på sig en gång. jag var kanske 7 år och han 12 då så det är rätt bra att få på sig dem :) speciellt i sömnen när de låg inne i mitt rum. :birp
274 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e