Frågan 25 aug. 2004 08:42 #1 Som någon sagt så har folk en tendens att va det man gör så jag tänkte vi skulle lära känna varandra lite bättre... :)
Jag:
butikssäljare på ONOFF
J Jerpa Medlem sedan feb. 2003 2 532 inlägg Montör (samt hoppar runt bland de olika avdelningarna då det behövs) på Östberg i Avesta.
https://www.ostberg.com
W Wiberg Medlem sedan juni 2000 3 169 inlägg Jobbar med User Interface Design och utveckling av intranät på Sony Ericsson.
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg Har nyligen startat ett företag som köper in och tillverkar unika skärp.
-> https://www.bsthlm.se
cyprys Medlem sedan dec. 2000 3 563 inlägg Student inom datavetenskap och sköter en webbyrå vid sidan av studierna.
pirajan Medlem sedan apr. 2001 246 inlägg Truckförare på Elgigantens "Cantrallager" på Torsvik utanför Jönköping... Väntar även på svar från Bolagsverket angående godkännande av namn till min Webbyrå...
Gein Medlem sedan sep. 2000 5 700 inlägg Student inom informationsteknik, egen företagare samt extraarbetare i butik.
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Utvecklare & driftsansvarig på Incordia i Helsingborg.
Säljare på Clas Ohlson och egenföretagare inom telekombranschen
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg För tillfället arbetslös efter examen från Växjö universitet, extraknäcker på nattklubb i Malmö
fiddler Medlem sedan juli 2002 3 617 inlägg Mesta tiden som musiklärare...
tydal Medlem sedan juni 2003 4 013 inlägg "Körskollärare" på SJ. Med andra ord utbildar jag folk om järnväg i allmänhet och att köra tåg i synnerhet. Både teori och praktik. Sedan kör jag naturligtvis tåg själv ibland, och så jag är operativ fordonsledare för Regina-tågen och de kommande tvåvåningstågen.
Jag har eget företag i datorbranschen.
Y yohpops Medlem sedan feb. 2001 1 198 inlägg Utvecklare på Flextronics.
frankof Medlem sedan jan. 2001 6 874 inlägg mekaniker på volvo torslanda(v70(xc),s80 v90xc)
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Lärare i matematik, datorkunskap och Livskunskap.
Världens bästa jobb! :D
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Kör Hemglassbil (ja, jag har haft en värdelös sommar... ;)), letar desperat annat jobb, pillar officiellt på en C-uppsats vid sidan om för att få ut min examen nån gång.
Koplik Medlem sedan juli 2001 1 129 inlägg Webutvecklare på Posten.
Ansvarar inte för något på Posten.se eller "Posten Idag" om någon skulle klaga :P
Red. Webutvecklare är mer sant