Efter att vid mer än ett tillfälle ha plöjt gamla trådar i samband med lite sökningar så kan jag nu inte längre hålla mig från att starta en tråd med, enligt min uppfattning, underbara wF-citat.
Fyll gärna på.
"Det står ju där, svart på grönt." - Robban, hänvisandes till text publicerad på webForum.
"För att klargöra är jag en man av många talanger, varav endast en kan nyttjas i denna tråd." - @nders, lika klarsynt som alltid.
"Återigen, oavsett hur ballt det är med dubbla fjongturboutsprutare, multipla effektvrålsimplementationer, flenskylda sextums orgasmpillemojer, tredelade titanlegerade glödtrådsdäck, lustgasinsprutade fördelardosor och plyschtärningar så tar inte det bort faktumet att illegal streetracing är farligt och presumtivt dödande samt saknar den säkerhet man har som krav på riktiga banor." - SgtPepper, mannen som gav ordet tydlighet ett ansikte.
Även motorsågar får ibland göra ett kort uppehåll från de vardagliga sysslorna med att svära, stirra argt på pensionärer och spela tung musik. Någonstans så sitter det en mjuk, gosig Motorsåg av plysch.
Dessa satt jag och casca och samlade på oss en decemberdag för ungefär två år sen, vilka minnen!
--
"Kd består av högerfanatiska, reaktionära bibelfundementalister utklädda till mysfarbröder."
--
"Moderaterna är samma skit som republikanerna i USA. Arvtagare till forna tiders brukspatroner etc. som sög ut arbetarklassen."
--
"Miljöpartiet består av gamla flumborgare och en och annan avhoppad kommunist som helst avskaffar allt som dom finner miljöovänligt och som saknar helhetssynen på hur ett sammhälle drivs."
--
"Det som är tristast med de politiska partierna överlag är att nästan alla i högre positioner är broilers som aldrig haft ett hederligt kneg."
--
"Jag tycker att saker som t.ex massmordet i Srebrenica var omänskligt, inte att folk har haft mer än 20 sexpartners, men det är klart, vi upprörs ju alla av olika saker."
--
"Antagligen så rökte dom braj när dom hittade på det systemet.."
--
"Ja, jippie, låt oss! Dom dumma jävlar som inte har råd med en sjukförsäkring låter vi ruttna bort i underfinansierade MediCare-sjukhus som bara är aningen bättre än ett fältsjukhus i Afghanistan!"
--
"Jag skulle inte känna mig trygg om jag visste att djursholms-janne och hans konjakspimplande polare östermalms-pelle ägde SöS."
--
"Ett globalt kärnvapenkrig med efterföljande atomvinter vore rätt trist... EMP-strålningen slår ju ut all elektronisk utrustning så datorn lär inte fungera."
--
"Finns det 12-stegsprogram för koffeinpundare?"
--