Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan 28 juli 2000 21:42 #1 Jag gör återigen en test på Wf´s smileys för att konstatera om någon inte funkar eller om nån inte passar in längre..
;) glimt i ögat (Funkar)
:) leende (Funkar)
:D väldigt glad (Funkar)
:e stort flin (Funkar)
:h lugn (Funkar)
:l skeptisk (ett L) (Funkar)
:( ledsen (Funkar)
:o förvånad (Funkar)
:r generad (Funkar)
:f flirt (Funkar)
:p retsam (Funkar)
x( arg (Funkar)
:x livlös (Funkar)
:q frågande (Funkar)
:i idé (Funkar)
Läget verka fortfarande mycket stabilt! Ni kan fortsätta att använda dessa smileys utan risk kära vänner! :e
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire " TARGET=_blank>Bire2000 Professional </A>
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg åhh, tack Bire, nu känner jag mig säker... :) När jag läste rubriken så trodde jag att det van en massa nya smileys... men ack vad man (du) bedrog mig...
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Vilken kategori spel tycker du mest om?
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Ja, nu när Sune är tillbaka från verkligheten kan han väl ordna lite fler smileys åt oss... en flinande djävul är ju ett önskemål. Sen en gråtande smiley vore fin. (blir det smileys med kräftfesthattar nu i augusti?) :e
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg http://www.lifestyleshop.nu/devilgrin.gif är ju ett måste! :e
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire " TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR </A>
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Varför inte en rädd smiley?
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Bire, SVTs testbilder kommer plöstligt i en helt annan dager... :e
C Chavez Medlem sedan maj 2000 1 953 inlägg En gråtande vore också bra.
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se ">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Hmm.. Över 2 år sen jag kollade att smileysarna funkade!
Dags att aktualisera tråden igen alltså!
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg usch.. man måste ju kolla alla datum varenda gång man går in på wF... ta bort gamla trådar §e
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Hehe, det som är så komiskt Okkido...
Många kollar inte datumen ;)
Bar bire då vet vi att dom funkar igen ;)
bara att börja använda :)
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Det är nog bäst att jag skriver in alla Internetadresser som finns så jag ser att dessa länkas korrekt i inläggen.
Snälla Pace gör det ;)
och hojta när du är klar det finns nog rätt många ska du se :e
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Hojta till om det är nån du saknar Pace, jag har ett par stycken liggande som du kan få kopiera billigt. ;)
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Ja, efter en snabbtitt bland mina favoriter så ser jag att det saknas en sisådär två miljarder adresser...
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Hehe, ska du ge upp redan?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
Pace skrev:
Ja, efter en snabbtitt bland mina favoriter så ser jag att det saknas en sisådär två miljarder adresser...
Om du skriver ner de du saknar så kan vi andra se om vi råkar ha dem. ;)