AHAHAHHA vad skabbigt. :e
*fniss: http://www.svd.se/dynamiskt/naringsliv/did_9545636.asp
25 svar · 1 068 visningar · startad av magnusfeldth
*fniss: http://www.svd.se/dynamiskt/naringsliv/did_9545636.asp
AHAHAHHA vad skabbigt. :e
:o
Uäääck!
Är han gitarrist tro? Långa naglar på högerhanden.. :)
Mysigt. :e
Troligtvis bög. Bögar har långa naglar.
oelbal skrev:
Exakt. Antagligen är smutsen under fingrarna förstelnat bajs också, eftersom bögar aldrig duschar.
OveRRidE skrev:
oelbal skrev:
Exakt. Antagligen är smutsen under fingrarna förstelnat bajs också, eftersom bögar aldrig duschar.
Usch. Själv chansade jag bara på det där om bögar och långa naglar, men du verkar ju insatt i ämnet, har du erfarenheter från fältet månne?
Muahahaha (skrattar åt huvudskämtet samt bögvitsarna). Undrar hur lång tid det tar innan någon tar illa vid sig och börjar trolla...
sabbacus skrev:
Undrar hur lång tid det tar innan någon tar illa vid sig och börjar trolla...
Allting är på skoj såklart. Vi är trots allt i Cafét. Jag gnäller t.ex. inte för att Okkido skrev elaka saker om min pappa, för jag vet att han är jättemjuk och söt innerst inne.
oelbal skrev:
sabbacus skrev:
Undrar hur lång tid det tar innan någon tar illa vid sig och börjar trolla...
Allting är på skoj såklart. Vi är trots allt i Cafét. Jag gnäller t.ex. inte för att Okkido skrev elaka saker om min pappa, för jag vet att han är jättemjuk och söt innerst inne.
mmm, men efter varje gång du känt efter hur skön och mjuk jag är har du bajs under dina naglar.
Okkido, jag hittade dina kalsonger hemma hos mig igår, vill du ha tillbaka dom?
Behåll du dem tills nästa gång vi träffas. OveRRidE kommer ändå lämna sina här i morgon så jag har kalsonger så jag klarar mig.
oelbal skrev:
Usch. Själv chansade jag bara på det där om bögar och långa naglar, men du verkar ju insatt i ämnet, har du erfarenheter från fältet månne?
Ja, det har jag. Och eftersom jag vet att det du kallar bögar inte är en grupp med människor som mer än andra har långa naglar, så tyckte jag att kommentaren om att de aldrig duschar skulle mäta sig lite med din otroligt dåliga kunskap och inom ämnet.
sabbacus skrev:
Undrar hur lång tid det tar innan någon tar illa vid sig och börjar trolla
Varför skulle någon börja försöka utöva magi på grund av att någon drar ett bögskämt i ett internetforum?
OveRRidE skrev:
sabbacus skrev:
Undrar hur lång tid det tar innan någon tar illa vid sig och börjar trolla
Varför skulle någon börja försöka utöva magi på grund av att någon drar ett bögskämt i ett internetforum?
Har du sett vad Joe Labero bär för kläder, något magiskt och kemiskt händer iallafall med min kropp.
Det är allt bling-bling. Ni från Höllviken har en tendens att reagera så på mycket glitter och cigarrer.
Har jag berättat att jag har hål i båda mina öron nu?
för ser som försöker vara roliga på min bekostnad så är jag medveten om att alla människor har hål i sina öron. Därför förtydligar jag här med att jag pratar om hål längst nere i örsnibben där jag har bling-bling's på ett väldigt homoerotiskt sätt.
Okkido skrev:
Har jag berättat att jag har hål i båda mina öron nu?
Ja, du gjorde precis det :moose