jag var mer nyfiken på hur märket såg ut och inte hur mycket jackan kostade. Jag har inte en aning om jag sett en sådan jacka eller inte, men det kan nog förklaras med att jag bor i Härnösand. Denna stad hänger inte med... alls.
jag var mer nyfiken på hur märket såg ut och inte hur mycket jackan kostade. Jag har inte en aning om jag sett en sådan jacka eller inte, men det kan nog förklaras med att jag bor i Härnösand. Denna stad hänger inte med... alls.
Begann mig i huvudstaden i helgen och fann till min förvåning att ca var 10:de person i innerstan verkade äge en canadian goose jacka.
Ja du.. Ställer du dig på Karlaplan utanför Fältöversten på Östermalm och räknar Goose-jackor så skulle jag tro att ~ 40 % är sådana. :l Heeeelt sjukt.
Nu när våren börjar närma sig så kommer alla "Pappa-betalar" människor gå omkring med Canada-goose västar och där under en Tiger Of Sweden collagetröja och en shirtfactory skjorta under :)
Man kan tro att alla "Pappa-betalar" människor är genetiska kopior av varandra! Man får såkallade Déja vú känslor när man går på stureplan, Bigerjarlsg och alla andra "Pappa-betalar" gator.
Jackorna är jue inte speciellt snygga!? Inte i min smak iallafall men dom lämpar sig i arktisk miljö!
Galet, vad är det för poäng med att lägga ner 5000 kr på att se ut som alla idioter, bättre då att måla 500 hundralappar röda och sy ihop till en egen jacka, så folk verkligen ser att man spenderat pengar på den, och att man får något unikt.
Tycker absolut inte det är något fel på jackorna, de flesta i deras sortiment är skitsnygga, lite tråkigt bara att alla har dem.
Kanske lite onödigt med en jacka som är designad med "Poly-cotton Arctic Tech outer-shell is treated with TeflonTM fabric protector". Men men, inte mycket större skillnad mot dem som lägger ner många tusen på en hemmabio...
Jasså regnar det jackor i Stockholm så kanske man måste dra dit. Här i Skövde regnar det då inga sådana jackor vad jag har kunnat se :e.
Nejdå, det är bara folk som köpt dem... Stör mig också på att folk bär dessa jackor, och alla gör det liksom, men vafan, det är väll upp till dem, tycker inte det är mer irriterande än att alla kör volvo...