Har precis börjat läsa nyaste IW som kom idag. Till min stora glädje upptäcker jag att wF har blivit "Månadens Sajt" i kategorin Datorer & IT. Så här är det skrivet:
Webforum är en sajt med en mängd olika webbaserade diskussionsgrupper som (nästan) samtliga handlar om Internet och www. Bland annat finns grupper om webbdesign, Javaskriptprogrammering och html-program. För krigsglada hjältar finns också en grupp om huruvida Mac eller pc är bäst. Webforum är en utmärkt sajt oavsett om du är intresserad av att utbyta information om Internet, eller bara vill fördriva tiden med intressant diskussion.
Betyget blev 9/10.
Jättekul. Hoppas det kommer lite nytt folk till wF nu...
------------------
Per Sandström
Des Cornichons Au Chocolat
Jättekul. Hoppas det kommer lite nytt folk till wF nu...
Äsch! Jag tycker vi har det bra som vi har det!
Jag tycker det är bättre med kvalité än kvanitet och jag tycker vi har en bra balans som det är nu.
Jag säger inte att nya medlemmar inte är välkommna utan bara att vi inte behöver skrika av glädje bara för att vi en dag vaknar upp och ser 1000 registrerade medlemmar. Snarare kanske gråta för att kalle svensson som förstör forumen har blivit medlem.
Dom såg väl sig besegrade :e
Självklart vill jag inte ha hit kalle svensson som spammar varje forum med sin fattiga hemsida men jag tycker det vore skoj om vi kunde få lite tillökning.
------------------
Per Sandström
Des Cornichons Au Chocolat
Pratade med två av mina arbetskamrater om det igår...låter ju kul. Den ena hade en Porsche och en MC som han var tvungen att sälja för att ha råd med Volvon när barnen föddes.
Den andra började plocka ner sin MG Cabriolet, sen föddes barnen...MG:n står fortfarande nedplockad. *SNYFT*
Jag vill aldrig sälja min bil...som jag snart ska köpa! ;)
Det finns dem som skaffar barn för att tjäna pengar! Jag har aldrig förstått hur dem tänker men dem tror ju att dem får barnbidrag osv, men det verkar som dem inte tror att barn kostar något i övrigt?
Barnvagn 4000:-
Nappar (årsförbrukning) 400:-?!
Blöjor
Mat
Mjae, under 18 år kostar ett barn i snitt 1miljon för en förälder, det tycker jag är pengar iaf!
Det finns dem som skaffar barn för att tjäna pengar! Jag har aldrig förstått hur dem tänker men dem tror ju att dem får barnbidrag osv, men det verkar som dem inte tror att barn kostar något i övrigt?
Psst! Brimba! Hur var det där med "de" och "dem"? ;)