Första rummet i världen där man får både torg- och cellskräck?
Dasshumor...
17 svar · 761 visningar · startad av obelix
Jag såg den bilden för ett tag sedan och det första jag tänkte var att hmm... hur ska man kunna slappna av där?
Coolt!
Färgargelseväckande beteende, fast ändå inte?
Kan bara instämma med :stefan:!
Jag kom på en sak nu i efterhand...
Hur gör man under natten? Det måste väl finnas belysning i det rummet? Om det är ljusare inuti än utanför så syns ju allt.
Fräck grej
Borde kunna sätta vissa mentala anordning ur spel.
Skitskönt!
Coolt!
LeonL skrev:
Hur gör man under natten? Det måste väl finnas belysning i det rummet? Om det är ljusare inuti än utanför så syns ju allt.
Någon som vet var den finns?
Josef skrev:
Någon som vet var den finns?
Jag tror att den ligger i New York men jag är inte helt säker..
En sån toalett var det ett reportage om på tv för några månader sedan. Just den toaletten låg i London, om jag inte minns helt fel...
LeonL skrev:
För att vara lite tråkig är det antagligen envägsfönster, dvs spegelglas åt ena hållet och vanligt fönster åt andra hållet - som i vilket förhörsrum som helst. Ser ni inte på deckare?
:stefan: skrev:
LeonL skrev:
För att vara lite tråkig är det antagligen envägsfönster, dvs spegelglas åt ena hållet och vanligt fönster åt andra hållet - som i vilket förhörsrum som helst. Ser ni inte på deckare?
Ja, men om man tar en ficklampa och lyser från vanligt-fönster-hållet, så kan man se ljuset från spegel-hållet.