Den som har fuskat har nästan rätt - men inte riktigt!
Det innebär att han är diskad - och någon annan vinner.
Kom ihåg - det är inte så viktigt att ha rätt - huvudsaken är att man gissar bra!
Nu har jag gjort det! Vad har jag gjort? :o
97 svar · 4 047 visningar · startad av @nders · sida 4 av 5
Frågan, av @nders
Jag har precis till skatteverket postat en ansökan om byte av efternamn. Ganska läskigt! Men: Vad ska jag byta till? Den som gissar närmast, eller bäst, vinner en present! Så: fire away! Make the gissnings rain like the dogs and katts!
Läs frågan i sin helhet →CatZ skrev:
Tror att bassebhu fuskade och att @nders numera heter Casselmark i efternamn men vad vet du vad vet jag...?
Vad baserar du det på? Och kom med en egen gissning copycatz.
Min andra gissning är att snabelns nya efternamn är Aleborg. Allt för att hamna först i klasslistan då den senare tydligen har gift sig med en Binero.
Anders JaDetÄrJagUtanEfternamnFörstISverigeSåDetSåAvisEller
En gång i tiden läste jag om en utvandrad kines som hette X i efternamn. Det skulle vara coolt!
Skall du utvandra? :o
SirPeter skrev:
Skall du utvandra? :o
Det har han ju redan gjort när han lämnade Vällingby, då försvann han ju från både kommun och län...
Men det är klart, det är kanske dags för nästa steg? Gotland? :e
Men för bövelen @anders, nu har du ljugit för oss!
Du lovade ett svar "imorgon", och nu är kl. 00:09 och med andra ord "iövermorgon"... ;)
Men fattar ni inte? Det är så här man håller liv i en tråd.
Sluta skriv nu alla! :l
Bond, @nders Bond?
DanneSt skrev:
Men för bövelen @anders, nu har du ljugit för oss!
Du lovade ett svar "imorgon", och nu är kl. 00:09 och med andra ord "iövermorgon"... ;)
Jag har inte lovat någonting! Jag hintade bara om att "i morgon", dvs i förrgår, fick man reda på min ålder. Jag har lovat intet angånde trådens egentliga ämne!
fan.. du är ju mer utdragen än handlingen i våra bästa år..
jofawe skrev:
fan.. du är ju mer utdragen än handlingen i våra bästa år..
Vill veta, vill veta.. innan jag tappar intresset.. :p
SÅ! Nu tappade jag intresset! jag vill inte veta längre. :q Sådär ja... Glöm inte att markera tråden som "Löst"...
:bla
LOL
Bah
Nya efternamnet är Troll? ;)