Meddelande

Minska
No announcement yet.

Rödbetscherry...

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Rödbetscherry...

    Har en flaska rödbetscherry som mamsen kokat ihop åt mig.
    Kanongott. Rekommenderas starkt till er wF medlemmar över 20

    //Demo

    ------------------
    Den som vandrar ödmjukhetens väg drabbas inte av trafikstockningar.    

  • #2
    Att göre egen baileys är inte dumt det heller. fast min "gubbe" kallar det för "musöppnare" Nu blir man kanske redigerad igen

    ------------------
    /Annelie
    "Visa mig en man med båda fötterna stadigt på jorden, så kommer jag att visa dig en man som inte kan få av sig brallorna. "
    <FONT COLOR="#660000">/Annelie</FONT>
    <FONT COLOR="#006666">"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel"
    Oscar Wilde
    </FONT>

    Kommentera


    • #3
      Ibland och i vissa sammanhang är det roligare att dricka det man själv kokat ihop, än det man köpt för dyra pengar. Fast whisky och sånt är ju lite svårt att koka ihop själv

      //Demo

      ------------------
      Den som vandrar ödmjukhetens väg drabbas inte av trafikstockningar.    

      [Redigerat av demo den 25 jan 2001]

      Kommentera


      • #4
        demo : Ja det är sant Jag har ett gott recept på egen Martini , trots att jag ej är ngn Martini "älskare" så denna blir sååååå god , med vanliga "råvaror" ca 17 % alldeles lagom. Men receptet ? Ja får man lämna det på wf recept samling ? Hur var det med regler om sprit ?

        ------------------
        /Annelie
        "Visa mig en man med båda fötterna stadigt på jorden, så kommer jag att visa dig en man som inte kan få av sig brallorna. "
        <FONT COLOR="#660000">/Annelie</FONT>
        <FONT COLOR="#006666">"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel"
        Oscar Wilde
        </FONT>

        Kommentera

        Working...
        X