Meddelande

Minska
No announcement yet.

Ritningar på utegrill

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ritningar på utegrill

    Hej

    jag undrar ifall någon här vet var man kan få tag på ritningar på en utegrill som man bygger i tegel alternativt i betong. jag söker främst ritningar på en grill med tak och skorsten

    patrik

  • #2
    Hej och välkommen till webForum!

    Jag hade för mig att jag sett Martin Timell mura grill på Äntligen hemma för ett tag sedan. Det står en aning om detta här, även om det inte fanns någon riktig ritning. Men det kanske ger några uppslag för idéer.

    Mvh,
    @aviddevguy

    Kommentera


    • #3
      Hmm..innan jag säger något mer är det bäst att kolla med en moderator...vi kommer snart att lägga ut en byggbeskrivning på utegrill....men man får ju inte göra reklam här eller?
      ------- Sometimes I lie awake at night, and I ask, 'Where have I gone wrong?'
      Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.-------

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen av Bendro Hmm..innan jag säger något mer är det bäst att kolla med en moderator...vi kommer snart att lägga ut en byggbeskrivning på utegrill....men man får ju inte göra reklam här eller?
        Klart att du får länka till er byggbeskrivning av en utegrill!
        Det är ju skillnad på att göra reklam och att svara på sådant som efterfrågats.

        Välkommen till webForum patrik_1975!

        Kommentera


        • #5
          Ok..gå in på www.doityourself.se ...titta under menyvalet Hemma. Där ser du de tidningar som vi samarbetar med. Någon gång efter sista april publiceras nästa Hemma-tema där vi bl.a visar hur du murar en utegrill. Kan inte säga exakt när eller ge en exakt länk eftersom jag inte vet vilken tidning du ligger närmast, och eftersom tidningarna publicerar materialet på olika tidpunkter under månaden.
          ------- Sometimes I lie awake at night, and I ask, 'Where have I gone wrong?'
          Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.-------

          Kommentera


          • #6
            tackar för tipsen

            Hej

            jag får tacka så mycket för tipsen , ska hålla utkik tidningarna efter beskrivningen på hur man bygger grillen.

            mvh patrik

            Kommentera

            Working...
            X