Meddelande

Minska
No announcement yet.

Tips till ett nystartat forum?

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Menar du hela temat eller bara ikonerna. Det jag tänkte mig skulle vara förändrat är bl.a det randiga på toppen av varje "box", loggan är flyttad till vänster, sökboxen till höger, nya toplinks ikoner och lite nya userbars/ikoner osv.

    Kommentera


    • #62
      Det är lite svårt att utgå ifrån bilder, öppna länken till sidan och jämföra med flera bilder och flera fönster öppna. Den bild som är tydligast är länken i mitten. Jag tycker att det utseendet är något bättre än det nuvarande. Du får i övrigt testa det du vill ändra och se om du tycker det blir bättre när du har både den nya och den gamla sidan uppe.

      Kommentera


      • #63
        Jag har lagt till alla bildfiler nu från temat. Problemet var att jag glömde av hur de såg ut så jag kunde inte göra dem. Rapportera gärna om ni hittar brytna bildlänkar.

        Kommentera


        • #64
          Har ni hittat några fel i temat en så länge? Några bilder som saknas??

          Kommentera


          • #65
            Snälla Techbjörnen
            Borde du inte kolla sådant själv?
            Har du denna tråd bara för att sökmotorer skall ranka din sajt högt?

            När jag kollar tråden bakåt verkar det vara ungefär så!
            Livet är kort och Nu!
            Läs mera!
            !?

            Kommentera


            • #66
              Om man är på startsidan så är det en bild på alla ställen i det man kan kalla kolumn nr 2 från vänster, alltså kolumnen efter där rubriken Forum står. Var det något annat ställe som man måste klicka på rätt länkar för att hitta du menade att bilder kanske saknas?

              (Just i min dator är det dock i Internet Explorer så att i kolumnen allra längst till vänster blinkar alla "cirkelikonerna" utom dan andra, vid Spill The Beans. Undrar vad det kan bero på. I Firefox blinkar även den. Du får kolla koden just där.)

              Gäller endast efter man klickat på en länk, se nedan.
              Last edited by b242569; 2012-05-20, 17:53.

              Kommentera


              • #67
                Nej, jag såg nu att om man klickar på en länk slutar det att blinka. Jag råkade i IE klicka på en länk i just Spill The Beans. Det är alltså inga problem.

                Kommentera


                • #68
                  Lasp skrev: Visa inlägg
                  Har du denna tråd bara för att sökmotorer skall ranka din sajt högt?
                  +1
                  Mitt företag

                  Kommentera


                  • #69
                    Lasp skrev: Visa inlägg
                    Snälla Techbjörnen
                    Borde du inte kolla sådant själv?
                    Har du denna tråd bara för att sökmotorer skall ranka din sajt högt?

                    När jag kollar tråden bakåt verkar det vara ungefär så!
                    Ibland händer det att jag missar vissa saker. Så då är det bra om vissa kan rapportera fel

                    Kommentera


                    • #70
                      Vore det inte bättre att du har en avdelning eller tråd i ditt eget forum för detta?
                      Då får du responsen direkt från dina egna användare.

                      Men misstänker dock som vissa andra skriver ovan att denna tråd bara har syftet att få högre ranking i Google och andra sökmotorer... ?
                      ____________________________________________
                      http://www.webbverkstan.com - http://www.braljudbocker.se

                      Kommentera


                      • #71
                        Erat tänkande är rätt, men inte 100%. Från första början gjorde jag tråden för att få lite trafik och locka till mig intresserade personer samtidigt som jag får feedback.

                        Kommentera


                        • #72
                          Bra sluta då med att tjafsa här!
                          Lycka till med ditt forum!
                          Livet är kort och Nu!
                          Läs mera!
                          !?

                          Kommentera


                          • #73
                            Okej, tack! Jag får hoppas att det går bra. Om jag ska sluta posta i denna tråd får ni PMa om ni någon gång hittar på ett bra förslag.

                            Kommentera

                            Working...
                            X