Meddelande

Minska
No announcement yet.

Tips på bra gratis / billiga bokförningsprogram

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips på bra gratis / billiga bokförningsprogram

    Hej,

    Jag har startat ett företag och jag är nu ute efter ett bokförnings program..
    Jag har kollat lite på promikbook, och lite på kapitas. båda gratis,

    några som har tips på andra?

    mvh
    RObin

  • #2
    Jag använder JFS bokföring. Gratis, funkar bra för mig och min ganska enkla bokföring.

    Kommentera


    • #3
      Tjena!

      Jag har använt Fortnox och Visma hittills, jag skulle definitivt välja en onlinebaserad tjänst (Fortnox fungerar kanon). Då behöver du aldrig oroa dig för att all bokföring försvinner om datorn blir stulen eller hårddisken ger upp!

      Kommentera


      • #4
        Kanon, jag funderar lite fortnox faktiskt. Kollade lite med vad den andra småföretagen här i Nässjö kör, då är det fortnox, eller någon banks egna bokförning.

        Kommentera


        • #5
          Använder du en online-tjänst så se till att det är en stor firma som ligger bakom. Jag har bevittnat företag som använt mindre aktörer som helt plötsligt gått i konkurs och det i princip varit omöjlig att få tillgång till sin egen bokföring. Så det kan vara minst lika illa som att ha det på sin egen dator.
          / Jojoxx

          "Always remember that you're unique and special, just like everyone else..."

          Kommentera


          • #6
            Sant. Man vill ju har som användare en trygghetsstämpel på sitt bokförningsprogram.

            Kommentera


            • #7
              Jas at Z skrev:
              Jag ska passa på att spamma lite om ett ytterligare alternativ för gratis bokföring online.

              ...
              Vad roligt att ni tycker om spam där på företaget!
              Zend Certified PHP Engineer

              Kommentera


              • #8
                greyhound skrev: Visa inlägg
                Vad roligt att ni tycker om spam där på företaget!
                Enligt §2 så är det ok att tipsa om egna produkter om det efterfrågas i en aktuell tråd.
                Så i detta fall tycker jag inte att inlägget är spam. Har ni eventuella synpunkter på detta så tar vi det utanför den här tråden.

                /red
                Såg nu att tråden var äldre än jag hade för mig, så jag får nog revidera min uppfattning.
                Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                ><((((º>

                Kommentera

                Working...
                X