Fast silver, om det kommer en värmevåg kan du ta bort ett "f"!
Sicken felskrivning skall vara ett "t" som trådinläggaren under så riktigt påpekar ;-) Tack
42 svar · 5 679 visningar · startad av Lasp · sida 2 av 3
Vilken vinter vi har haft och har. Underbara möjligheter till tystnad, ljus och kontemplation. Men inte är det vitt! Mest blått tycker jag! Kompenserara Ni för det blåa?
Läs frågan i sin helhet →Fast silver, om det kommer en värmevåg kan du ta bort ett "f"!
Sicken felskrivning skall vara ett "t" som trådinläggaren under så riktigt påpekar ;-) Tack
Lasp, du menar ett "t" va?
Snyggt!
Inspirerad av Josh Exell?
http://www.flickr.com/photos/josh_exell/sets/72157623179748292/
Tack! Och nej. Inte sett hans bilder innan. (y)
Haha, såååå bra! :birp
:D
Här kommer en till.
Mot oändligheten - och vidare! :birp
Det ser så jäääävla kallt ut!
Hur kan du se det, det är ju fel sida av honom :D
Jag bidrar med lite... vinter. Helt otippat...
Bild på min D80 som bestämt sig för att dö nu.. 200000 bilder blev det, ungefär, innan slutaren gav upp.
Jag var på Swedish Rally igår, lyckades hitta Colins Crest. Bilarna kör fort vill jag lova.
häftigt!!! man kan inte fatta att de flyger sådär som i värsta bond-rullen
Jag var på Swedish Rally igår, lyckades hitta Colins Crest. Bilarna kör fort vill jag lova.
Satan vad de flyger! Klarar karosserna det?
Här kommer en bild på syrran och deras nya hund Tilda. :)
häftigt!!! man kan inte fatta att de flyger sådär som i värsta bond-rullen
Nej, det är lite svårt att fatta att en bil kan göra det. Och det är ingen ramp eller så, utan bara ett litet backkrön på en skogsväg. Och långt flyger de! Bland VM-åkarna var Hirvonen bäst så länge jag var kvar på sträckan i alla fall. Han kom 38 meter!
Satan vad de flyger! Klarar karosserna det?
Här kommer en bild på syrran och deras nya hund Tilda. :)
Så länge jag var kvar var det inga delar som lossnade i alla fall, men det är ju lätt att tänka sig att framskärmen slår i vid nedslaget och lossnar. På andra bilden på Hirvonens bil (där han landar) så ser man ju att framskärmen skrapar i marken, men den lossnade inte.
Passar på att lägga upp några fler bilder också :)
Fotade lite i Helsingfors, från tornet vid Olympiastadion.
Vart fan ställde jag hojen?
Lite från idag :)
(eller.. den med grenen är från förra veckan egentligen.. men de behöver ingen veta ;))
lattjo
jag och sonen leker ur det sista ur min kamera (en 6 år gammal 300d) som pga ålder och vinter ger upp allt mer med döda pixlar mfl fel...
jag och sonen leker ur det sista ur min kamera (en 6 år gammal 300d) som pga ålder och vinter ger upp allt mer med döda pixlar mfl fel...
Underbara bilder caya, du har känsla för att fånga värme även i svartvita bilder, ovanligt och svårt att göra faktiskt, men du lyckas verkligen återskapa just det. :)
Underbara bilder caya, du har känsla för att fånga värme även i svartvita bilder, ovanligt och svårt att göra faktiskt, men du lyckas verkligen återskapa just det. :)
åh, tack LoLo :r