Öppnade ena proppskåpet idag och fann detta:
Meddelande
Minska
No announcement yet.
Dagens Bild December 2009
Minska
X
-
Etiketter: Ingen
-
-
Alltid lika mysigt att hitta möss i centraler ..
Kommentera
-
Det sitter i en gammal kallskrubb och det luktar väl inte mumma där i vilket fall så man har väl inte tänkt på det.
När vi öppnade det så skämtade jag med farsan att; oj vilket råttbo av sladdar (gammal elektriker som bott här), Ja och här har du råttorna kontrade han med.
För övrigt vill alla djur dö hos oss. Förra vintern låg det en räv vid vår värmepump, i år låg den en vitbukad mus/råtta där, på exakt samma ställe. Och nu de där.
Kommentera
-
Eeeew, såg först inte vad det var, tänkte .. njaha ett proppskåp, lite sladdar och tyg eller plastrester, men nu ser jag ju skeletten och de små rått/musarmarna.Jerpa skrev: Visa inläggÖppnade ena proppskåpet idag och fann detta:
Kommentera
-
Tagen i September 2009, redigerad idag.Bifogade filer
Kommentera
-
Ska det vara en liten stänkare?Bifogade filer
Kommentera
-
The bästa datoruppgradering in låååång tajm!
...ursäkta mina prylfoton, men det är mycket sånt nu
här har jag gjort, ja, vad rubriken säger!!
Kommentera
-
De två första har jag inte ens sett tidigare. Men de andra fyra är jag van vid.Danny skrev: Visa inläggSka det vara en liten stänkare?
Vad är adressen och vilken tid passar det ? ;-))
Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Kommentera
-
den första är en udda sort jag fick av farsan förut, speyside. Den andra är rom, en 12-årig finrom från Gran Canaria. Bara att komma när som helstLasp skrev: Visa inläggDe två första har jag inte ens sett tidigare. Men de andra fyra är jag van vid.
Vad är adressen och vilken tid passar det ? ;-))
Kommentera
-
Ny storbössa idag... skulle fotat månen men det är ju rysligt molnigt ikväll bara för det...Bifogade filer
Kommentera
-
Gjorde ett litet fotojobb igår .. skulle ta promobilder åt en kille som ska släppa sin första singel nu i dagarna.
Resultatet blev så där coolt som jag ville .. hah
(ligger fler bilder på min flickr-sida som vanligt)Bifogade filer
Kommentera
-
Storbössan testad
Eftersom jag inte kunde fota månen så blev det ett tråkigt test på kyrkan igen. Brännvidder i ekv småbildsformat.- 24 mm (med mitt 12-60 objektiv på max vidvinkel)
- 120 mm (samma fast max tele)
- 800 mm (nya 400-objektivet på f/5.6)
- 1600 mm (samma med en 2x telekonverter)
nu kan jag fota marsmänniskorna
Kommentera
-
Ljus
Lite julbilder, den kommer snart! Julen.
Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Kommentera
-
Paljon lunta mutta ei taskulamppua
Jo, testade några LED-ficklampor idag för att avgöra vilket jag ska ge bort som julklapp. Det är en viss skillnad på dem ju. Kolla så fiiiint.Bifogade filer
Kommentera

Kommentera