Efter att min SE K850i kastade in handduken efter drygt 1 år bestämde jag mig för att aldrig mer köpa en telefon för dyra tusenlappar! Sagt och gjort köpte jag mig tidigt i somras en SE J132, som kostade mig 299kr inkl kontantkort i butik! Schysst tänkte jag
Tills jag insåg vad det var man egentligen betalar för 
Så idag fick jag nog, och rätt impulsivt köpte mig en Nokia N97 med 32Gb internt minne
stod i valet och kvalet mellan denna och Xperia, men jag upplevde windowsbaserade Xperia som slö jämnfört med denna!
Har inte hunnit testa den särskillt mycket, men QWERTY tangentbordet är en fröjd och hela konstruktionen känns gedigen! Och nu hoppas jag innerligen att den håller mer än ett år! Haha.
Någon annan här på forumet som har en N97? Tips? Buggar osv!
Tills jag insåg vad det var man egentligen betalar för 
Så idag fick jag nog, och rätt impulsivt köpte mig en Nokia N97 med 32Gb internt minne
stod i valet och kvalet mellan denna och Xperia, men jag upplevde windowsbaserade Xperia som slö jämnfört med denna!Har inte hunnit testa den särskillt mycket, men QWERTY tangentbordet är en fröjd och hela konstruktionen känns gedigen! Och nu hoppas jag innerligen att den håller mer än ett år! Haha.
Någon annan här på forumet som har en N97? Tips? Buggar osv!
Comment