Meddelande

Minska
No announcement yet.

Vad händer när man puffar någon på Facebook?

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad händer när man puffar någon på Facebook?

    Som topic lyder, vad händer då?
    Jag har en vän på fb vars statusuppdateringar nästan aldrig syns automatiskt på min sida. Däremot syns andras uppdateringar varje gång känns det som.
    Min förhoppning är att om jag klickar på "Puffa *namn*" så kommer hans uppdateringar att synas mer men det är kanske fel?
    Finns det i så fall något annat sätt att få se mer av hans uppdateringar?
    Mitt företag

  • #2
    Det har ingenting med puffar att göra, däremot så har jag för mig att jag har sett att man kan välja om man vill se mer eller mindre av någon, men givetvis kan jag inte hitta det igen
    Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
    söker trevligt sällskap för matresa till USA!

    Kommentera


    • #3
      Längst ner på din "startsida" så har du "Redigeringsinställningar", där kan du ju se om han har spärrats.
      Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
      söker trevligt sällskap för matresa till USA!

      Kommentera


      • #4
        Quid skrev: Visa inlägg
        Det har ingenting med puffar att göra, däremot så har jag för mig att jag har sett att man kan välja om man vill se mer eller mindre av någon, men givetvis kan jag inte hitta det igen
        Aha, det låter precis som det jag är ute efter! Då kan vissa tjötiga ointressanta personer hamna längre ner också, två flugor på smällen med andra ord!
        Jag ska genast se efter om jag hittar funktionen.
        Mitt företag

        Kommentera


        • #5
          Du kan klicka på dölj jämte ett inlägg, då hamnar person på en lista som inte visas.
          Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
          söker trevligt sällskap för matresa till USA!

          Kommentera


          • #6
            En puff är väl att jämföra med en vibb i MSN, något av en "öh, hörrö" typ.
            My motor is stalled but my wheels are still spinning.

            Kommentera


            • #7
              puffar du nån som du inte har på din vän lista sp kommer dom få tillgång till hela din sida under 30 dagar.
              samma om du skickar ett mess
              " The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"

              Kommentera


              • #8
                Tackar, då är puffningsfrågan löst.
                Nu gäller det bara att hitta funktionen som fixar så att jag ser min kompis inlägg lite oftare. Det märkliga är att jag har andra som uppdaterar lika ofta men deras inlägg kommer alltid med. Knepigt...

                /edit
                Oh, nu skäms jag...
                När jag klickade på "Dölj" så kom det upp en lista med 4 andra vänner som hade hamnat där tidigare. Bl.a. vännen som saknas...
                Antagligen har jag klickat hej vilt vid ett tidigare tillfälle utan att veta vad som hänt. Tack alla för hjälpen! (Speciellt Quid som fick mig att kolla om jag spärrat av misstag.)
                Last edited by Poteta; 2009-07-26, 16:28.
                Mitt företag

                Kommentera

                Working...
                X