Meddelande

Minska
No announcement yet.

Tips till ett nystartat forum?

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jag har nu gjort så att alla kan se trådar.

    Kommentera


    • #17
      okej... nitro2k01's svar löste nog det mesta av problemet, men nu är det så att finns det många svenskar som är intresserade av hacking?

      Kommentera


      • #18
        Ok, jag har bytt domän till swehackerz.se , blir det bättre nu när hag har en riktig domän? Vad tycker ni? Var är fördelen med en subdomän och den riktiga.se domänen?

        Kommentera


        • #19
          hxxp://www.swehackerz.se/showthread.php?tid=20
          Tutorial skriven av Binary.Boy, kopiera EJ.
          Ditt forum rör sig onekligen i lagens gränsland. En tråd som denna är humor!! :-)
          Jag visste inte att det var en hemlighet hur man hanterar en router!?

          Lite som Flashback Light... Väldigt Light!!!

          ***
          Äh. Bara jag som är skeptisk. Kör hårt!!
          - Vad hette La Liga då det begav sig?
          - Då Liga.

          Kommentera


          • #20
            Jag ser TM i logon. Har du registrerat ett varumärke hos PRV, eller har du bara satt ett TM där ändå?
            Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
            Internklippning:
            1) Snaggning av fångar.
            2) Klippning frisörer emellan.

            Kommentera


            • #21
              Oohh... Jäklar vilka färger... Gillar inte temat på sidan alls.
              Mitt företag

              Kommentera


              • #22
                Nej, men kan ni ge tips på ett tema då? Vilka färger är alla ute efter. Temat är för kritiserat, så dåligt är det väl inte för att vara ett forum med inriktning på IT-säkerhet och hacking.

                Kommentera


                • #23
                  Bakgrunden är ju helt svart och texten vit eller ljusgrå. Det brukar sägas (minns inte på rak arm var men det är väl en allmän uppfattning?) att det är lättare att läsa mörk text på ljus bakgrund än tvärtom. Alltså inte helt vit eller grå (ser då lite färglöst ut) men ljust grön, blå, gul eller kanske röd bakgrund och mörkgrå eller svart text borde se bättre ut.

                  Du får ju pröva dig fram. Det är svårt att föreställa sig exakt vad som blir bäst om man inte har sett något alternativ.

                  Kommentera


                  • #24
                    Ok, det bästa är alltid att pröva sig fram faktiskt men så mörk är väl inte bakgrunden? Den är ju grå, inte svart.

                    Kommentera


                    • #25
                      Sidan är väldigt jobbig att läsa just nu. Som sagt, ljus bakgrund, mörk text. Jo, bakgrunden är mörk, texten är till och med ljusare än bakgrunden

                      Kommentera


                      • #26
                        Mm, det är såklart lättare att läsa mörk text på ljus bakgrund. Men innehållet är också viktigt, tycker ni att det är för mycket OT som jag måste radera?

                        Kommentera


                        • #27
                          Men tror ni att det finns någon chans att lyckas med forumet?

                          Jag vill verkligen göra det.

                          Kommentera


                          • #28
                            På vilket sätt tycker du inte att du har lyckats? Du har ju fått till ett forum i vilket det går att skriva inlägg i trådar, ett tresiffrigt antal inlägg och ett tvåsiffrigt antal medlemmar har du ju fått. På det sättet fungerar det ju som ett forum. Dock är det ju, som flera i denna tråd påpekat, lite väl mörk bakgrund.

                            Kommentera


                            • #29
                              Ja men då ser det ljust ut för forumet. Jag är glad för det. Jo, jag vet att det är så med temat men det ska bytas någon gång, men kanske inte just nu

                              Kommentera


                              • #30
                                Nu har jag skaffat mig ett nytt tema på swehackerz.se

                                Kommentera

                                Working...
                                X