Meddelande

Minska
No announcement yet.

Försöker skapa en dejtingsajt

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Försöker skapa en dejtingsajt

    Hej
    Jag försöker och skapa en dejtingsajt för funktionshindrade. Det enklaste sättet är ju visserligen att registrera sig på datefacktory.se och peka om sin domän dit. Men problemet är ju att inte man kan göra gratiskonton för blivande användare på datefacktory. Det måste vara gratis i och med att inte det är så många funktionshindrade som tjänar så mycket pengar på grund av att sjukbidragen eller pensionerna inte är så höga
    Så nu har jag några frågor här.
    Vet någon här på detta forum om det finns någon annan liknande sajt som datefacktory men som erbjuder att man kan ha användarnas konton helt fria från betalning?
    Sedan undrar jag hur man knyter en phpadmin databas till sidan t.ex. nu om det inte finns något vettigt alternativ till datefacktory? För då måste ju jag skapa allt själv med databaser och sådant, så att användarna kan regga sig.
    Sedan undrar jag om det är någon av er som är intresserade att bli min med administratör för sidan? Jag tänkte försöka och få inkomster via affliantes och sådant. Vi delar givetvis på intäkterna. Så hör av er om ni är intresserade.

    Tack på förhand
    MVH JUHA

  • #2
    Det finns en hel drös med färdiga script, både gratis och kommersiella http://www.hotscripts.com/search/all-scripts/dating (välj free under Advanced Search Options)

    phpMyAdmin brukar finnas på de flesta webbhotell (där du lägger upp sidan). Där kan du skapa tabeller och allt annat som har med databasen att göra.

    Det svåra tror jag blir marknadsföring. Även om din sida har en nisch så finns det redan väldigt många datingsidor som pumpar in enorma pengar.
    http://www.galnanyheter.com/ - Galna nyheter utöver det vanliga

    Skaffa Dropbox - Ett självklart val för att synkronisera filer mellan datorerna samt telefonen.

    Kommentera

    Working...
    X