Meddelande

Minska
No announcement yet.

Utbildning UMBRACO

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Utbildning UMBRACO

Hej, någon som gått någon certifieringsutbildning i UMBRACO i Sverige som kan säga hur det var? Nivå?

Tack på förhand
    Dave

"Dave", skrev du det där inlägget som en del av ett reklamuppdrag från UMBRACO?
    Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
    Internklippning:
    1) Snaggning av fångar.
    2) Klippning frisörer emellan.

Kommentera

Öh nej? Vad är det för fråga, vill ni inte ha folk som använder ert forum?

David Andersson
      Vänersborg

Kommentera

(Borttaget)
        Last edited by nitro2k01; 2012-10-27, 06:38. Anledning: Onödig misstänksamhet
        Internklippning:
        1) Snaggning av fångar.

Kommentera

Ok, jag praktiserar på (---), skoj att man misstros och att du följer upp folk direkt. Vill du ha min hemadress med, skostorlek? DDR fasoner...

Med detta så kan jag nämna att du kan avsluta/ta bort mitt konto. Jag söker info på någon annan site.
          Last edited by nitro2k01; 2012-10-27, 06:37. Anledning: Företagsnamn borttaget

Kommentera

Men för att svara på din fråga, här finns en lista med platser där kurser erbjuds.
            http://umbraco.org/products/training
            Sverige finns inte på listan. Visserligen står det att man kan höra av sig till dem ang andra platser, men fråga är om det alls finns kurser i UMBRACO som hålls i Sverige, så det kan vara ett första uppslag att kolla hur det alls liger till med den saken.

Det kan också vara en idé att höra med folk i UUGS (UMBRACO User Group Sweden.)
            http://www.uugs.se/hem/

Jag önskar dig lycka till med ditt sökande, trots att jag misstänkliggjorde dig i onödan.
            Internklippning:
            1) Snaggning av fångar.

Kommentera

Working...
            X