Meddelande

Minska
No announcement yet.

Spelbladet.se behöver feedback och tips

Minska
X
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Spelbladet.se behöver feedback och tips

Hej. Mitt forum startade nyss och det är fritt fram att regga sig. Min sida ska publicera de senaste spelnyheterna, recensionerna och så vidare via RSS. Har även en ide för fram tiden att sälja konsol och spel. Plus en extra ide som jag ska få med Sony på.

Jag söker även moderatorer om ni vill vara med förstås!

Så är ju frågan har ni några tips eller feedback på sidan?

Försökte svara på din tråd på ett annat forum men den blev raderad innan jag hann posta.
    Enligt namnet på din domän så förväntar man sig mer än ytterliggare ett forum.
    Dina poster innehåller för lite text. Vissa har till och med endast en rubrik och en länk i själva texten.

Läs genom dina texter flera gånger innan du publicerar dem. Undvik engelska ord när det finns en bra svensk översättning. Varför skriva "Player 1" och "Player 2" istället för "Spelare 1" och speciellt "playerna"?

Ditt språk är inte heller så trevligt när man läser posten om Kinect. Du skriver en hat-post med en länk till aftonbladet. Ingenting i det du har skrivit ger en förklaring till vad som står på aftonbladet. Sen skulle jag undvika att ta upp allt som står den sidan eftersom det många gånger är överdrivet för att locka läsare. Gör dina egna artiklar istället.

Jag tror att en blogg hade varit en bättre lösning för din sida.

Det var mina tips!

Kommentera

Working...
    X