Meddelande

Minska
No announcement yet.

Kolla F1cashback

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Kolla F1cashback

Vill gärna få era synpunkter om både kodningen och designen av min webbsida http://www.f1cashback.com .
    Hemsidan är byggt av ett företag i Indien men jag är inte riktigt nöjd med den just nu.

Tack på förhand

Ingen har lämnat några synpunkter än.

Det ser då fint ut. Bra med lättläst svart text på ljus bakgrund (bra att bakgrunden inte är helt vit för det hade nog verkat störande). Startsidan inleds med We, alltså allra första bokstaven fet. Var det meningen? Jag menar att det är ju inte det mest naturliga och det stör då inte mycket så det kan ju få vara kvar. Det är ju inte lätt att veta om du hade tänkt så eller om det är ett misstag.

Så tror jag det inte heter FAQs utan FAQ (som i menyraden på webForum).

Vad menar du med

Vill gärna få era synpunkter om både kodningen och designen av min webbsida http://www.f1cashback.com .
    Hemsidan är byggt av ett företag i Indien?

Vad är det du själv inte är riktigt nöjd med?

Kommentera

Tack för svaret och dina synpunkter . Det mest som stör mig i webben är att sidan ser ut annorlunda i IE webbläsaren på olika datorer och dessutom när man testar sidan i http://validator.w3.org/checklink då visas mycket kodningsfel .

Kommentera

zarabud skrev: Visa inlägg
        Tack för svaret och dina synpunkter . Det mest som stör mig i webben är att sidan ser ut annorlunda i IE webbläsaren på olika datorer och dessutom när man testar sidan i http://validator.w3.org/checklink då visas mycket kodningsfel .
        Att den inte kommer att vinna VM i Estetiskt Tilltalande Webbplatser får du nog köpa eftersom jag tippar att du fått se förslag från start?

Men att den inte ser relativt lika ut oavsett webbläsare (i alla fall i IE7 och 8. IE6 ska man inte bry sig om längre) och att W3:s validator slår bakut så kraftigt ska du inte acceptera.
        Med vänlig hälsning från
        Danne
        ------
        Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
        Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
        Våga Vägra
        FaceBook

Kommentera

Tack Danne för svaret,
          Tyvärr det hjälper inte att inte acceptera därför det är för sent. Jag har redan betalt för arbetet men kan inte längre få kontakt med företaget, helt enkelt de svarar inte mer på mejl.

Jag skulle uppskatta hög om någon kunde säga hur bör jag gå till väga för att rätta till webbsidan ..

MVH
          Zarabud

Kommentera

zarabud skrev: Visa inlägg
            Hemsidan är byggt av ett företag i Indien men jag är inte riktigt nöjd med den just nu.
            f1cashback.com skrev:
            Website Developed By cWebConsultants
            cwebconsultants.com skrev:
            We are Edmonton (Canada) based website design & internet marketing company specializing in content management, e-commerce & online marketing.
            Jag tycker att det luktar SEO.

Kommentera

Jon@s skrev: Visa inlägg
              Jag tycker att det luktar SEO.
              Kanske, men om man kollar TS tidigare trådar så är det i så fall skickligt dolt.
              Kolla TS IP?
              Med vänlig hälsning från
              Danne
              ------
              Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
              Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
              Våga Vägra
              FaceBook

Kommentera

Så, du har alltså gjort sidan åt ett företag i Indien. Heter då inte

Hemsidan är byggt av ett företag i Indien, utan snarare

Jag har byggt hemsidan åt ett företag i Indien.

Du får ju vara glad om kunden är nöjd med sidan (det är ju det allra viktigaste), men vill du ändra får du kolla vad som validerar fel och rätta dig efter det. Då ser det kanske lika bra ut i IE7 som i 8. För mig ser det bra ut i IE8 och Firefox i alla fall.

Kommentera

Hej b242569 !

Jag har inte sagt att jag har gjort hemsida åt ett företag!! Utan som jag skrev tidigare att sidan (kodningen och funktioner) är byggt av ett företag i Indien. Webbsidan syns inte bra med vissa upplösningar i IE8 eller IE7.

Kommentera

Verkar något rörigt hur det förhåller sig.

Kan du själv ändra kodningen? Du har ju lagt tråden i

Hemsidekritik Låt webForums medlemmar tycka till om din hemsida.

Jag förutsatte det när jag skrev inlägg #2 då det mest är det denna avdelning på forumet handlar om. Eller är istället problemet att det inte ser bra ut för dig med vissa webläsare och upplösningar (de som du brukar använda?). Då får du försöka hitta vad som passar bäst för den sidan. Kanske då att tråden borde flyttas till

Kontorsprogram Diskussioner om alla olika kontorsprogram, såsom webbläsare eller ordbehandlingsprogram. Office, word, excel, internet explorer, firefox, chrome.

Kommentera

Working...
                    X