Meddelande

Minska
No announcement yet.

tackstefanliv.se

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • tackstefanliv.se

    God kväll,

    Jag har de senaste 4 dagarna knaprat ihop en form av "hyllningssida" till stora idolen tillika avlidna hockeyspelaren Stefan Liv. Sidan har egentligen inget större syfte mer än att på ett enkelt sätt samla ihop alla de filmer som lagts upp på YouTube och presentera det på ett fint sätt. Samtidigt kände jag också att jag ville göra något för denna underbara person och detta blev resultatet. Sidan är byggd med hjälp av Google GData & YouTube API för att hämta ut filmer och dess information från YouTube.

    Hur som helst. Åsikter och/eller förslag på förbättringar mottages tacksamt! Testfasen har varit ganska obefintlig.

    http://tackstefanliv.se
    I'm a dog chasing cars.

  • #2
    Jag har ett förslag. Upptäckte en ganska ball sida igår där man kan skapa en tidslinje och koppla händelser till den. Väldigt snyggt presenterat.

    http://www.dipity.com/

    Ville använda själv men kom inte på nåt bra att lägga till

    Det kanske kunde vara något för dig? Då kan man lägga in milstolpar i karriären eller nåt. Så får sidan ytterligare ett syfte
    dannesholk.se

    Kommentera


    • #3
      Jag gillar din idé skarpt! Det hade nog blivit riktigt bra. Synd att Dipity har en månadsavgift (istället för engångsavgift) för Premium. Känns som man vill ha just Premium för att det ska bli bra och gå att arbeta med obehindrat. Kanske kan jag låna idéen med tidslinje och bygga något eget. Får se om tiden finns för detta framöver
      I'm a dog chasing cars.

      Kommentera


      • #4
        Jag tycker att din sida är jättefin som den är. Skapad med hjärtat. Den lockar fram tårar på rätt sätt. Hoppas att hans anhöriga hittar din sida när deras sorg har ändrat karaktären från chock och bottenlös förtvivlan till kärt vårdande av gamla fina minnen.
        Mvh

        Kommentera

        Working...
        X